Ajax Transfertopic

Abubakari

Well-known member
Je zit er wel flink wat vaker naast en dat in combinatie met die enorme stelligheid van je levert wel eens commentaar op als je er voor de zoveelste keer naast zit.

Pascallovic

Well-known member
Ben benieuwd of ie een meerwaarde gaat hebben. We gaan het merken en hem beoordelen op zijn spel, net als iedere andere speler.

Pascallovic

Well-known member
In hoeveel rapporten werd de situatie ook alweer gehekeld dat trainer / passanten hun eigen spelers meenamen?

Het feit dat ik het met een transfer niet eens ben, maakt niet dat ik de betreffende speler geen kans geef. Ik vind ook dat een passant maar weinig te vertellen heeft over transfers en niet of nauwelijks eigen spelers/trainers mogen meenemen. Maar goed als men de keuze maakt om Labyad vast te leggen, hoop ik dat het een succes wordt.

ElSimao

Active member
Het feit dat ik het met een transfer niet eens ben, maakt niet dat ik de betreffende speler geen kans geef. Ik vind ook dat een passant maar weinig te vertellen heeft over transfers en niet of nauwelijks eigen spelers/trainers mogen meenemen. Maar goed als men de keuze maakt om Labyad vast te leggen, hoop ik dat het een succes wordt.

Je bent een engel.

Batigoal

Well-known member
Helaas heeft Magallan niet de voorselectie gehaald van Argentini?. Die kan er dus niks van!

Tagliafico uiteraard wel.

Batigoal

Well-known member
Ajax heeft een akkoord bereikt met Lisandro Magall?n. Nu moeten beide clubs er nog uit zien te komen. De transfersom ligt waarschijnlijk rond de 10 miljoen euro.

ElSimao

Active member
Ajax heeft een akkoord bereikt met Lisandro Magall?n. Nu moeten beide clubs er nog uit zien te komen. De transfersom ligt waarschijnlijk rond de 10 miljoen euro.

Ik las dat dat ook waarschijnlijk wel rond is en dat de som een slordige 8,5M bedraagt.

Het is een intelligente en serieuze vent die zijn voetbalcarriere combineert met een studie rechten. Met types als Veltman, Kluivert, Wober (ziet er ook simpel uit) en onze aanhang is het geen overbodige luxe om het IQ eens op te vijzelen.

Denk dat hij echter wel slecht is. Lang niet in de basis gespeeld bij Boca en hij zit niet eens bij de voorselectie van het Argentijnse elftal. Denk dat hij minder dan Tagliafico is en dan kom je al snel in de categorie twijfelgevallen en daaronder uit. Laten we hopen dat het meevalt.

Batigoal

Well-known member
Het afgelopen seizoen heeft Magall?n 2160 minuten van een mogelijke 2250 minuten gespeeld. E?n duel door schorsing gemist, de rest van alle potjes volledig meegespeeld. Dus waar je dat vandaan haalt weet ik niet. Ik denk overigens dat de kampioen van Argentini? tegenwoordig minstens hetzelfde niveau heeft als de top-Eredivisie, dus ik verwacht wel dat hij een aanwinst is.

Bovenaan