Oud Kutwijf
Ik las het, het blijkt dus allemaal aan Ajax te liggen en het gaat niet om geld. Weten we dat ook weer. Niet verkopen en lekker een jaar met het 2 mee laten doen.
Ik las het, het blijkt dus allemaal aan Ajax te liggen en het gaat niet om geld. Weten we dat ook weer. Niet verkopen en lekker een jaar met het 2 mee laten doen.
Die ken ik niet.
Maar even serieus, die jongen lijkt zichzelf zo goed te vinden dat hij weg wil. Ik vraag me af waar hij denkt volgend seizoen minuten te kunnen maken.
Ik denk dat hij bij Barcelona of Manchester City minimaal 40 wedstrijden gaat spelen. We hebben allemaal gezien dat hij uitgeleerd is bij Ajax.
Ajax heeft genoeg te bieden.
Gaan jullie nog een afscheidswedstrijd voor Kluivert organiseren?
Het is een beetje vrijpostig dat een jongen die nog zo weinig gepresteerd heeft zichzelf zo belangrijk vindt. Daarbij zal hij best opgestookt worden door zijn fijne zaakwaarnemer en beste vriend Ziyech zal ook een bepaalde mening erover hebben.
Als die voor onder de 20 miljoen weg gaat niet natuurlijk.
Wel jammer trouwens dat er interesse is uit Itaiaanse hoek want die staan er al jaren niet meer om bekend met transfersommen te smijten. Ik zie Roma wel afhaken bij 8 miljoen en 'm volgend jaar gratis oppakken.
Zonder dollen, gewoon een jaar anoniem in het 2e zetten, optyfen met dat jong.
Gezien het geld op de bank kun je hem op de bank bij Jong Ajax zetten.
Toch zegt Kluivert wel een aantal rake dingen. Over de sfeer in de spelersgroep en het trainersbeleid.
Toch zegt Kluivert wel een aantal rake dingen. Over de sfeer in de spelersgroep en het trainersbeleid.
Als die voor onder de 20 miljoen weg gaat niet natuurlijk.
Wel jammer trouwens dat er interesse is uit Itaiaanse hoek want die staan er al jaren niet meer om bekend met transfersommen te smijten. Ik zie Roma wel afhaken bij 8 miljoen en 'm volgend jaar gratis oppakken.
Zonder dollen, gewoon een jaar anoniem in het 2e zetten, optyfen met dat jong.
Ik las in februari al geruchten op Twitter van mensen die via-via hadden gehoord dat spelers Ten Hag achter zijn rug uitlachten en zich niet gemotiveerd voelden. Normaal gesproken doe je dat soort vage geruchten af als onzin, maar als je de afgelopen maanden bekijkt ben ik geneigd het te geloven.