Ajax Transfertopic

ElSimao

Active member
Ik las het, het blijkt dus allemaal aan Ajax te liggen en het gaat niet om geld. Weten we dat ook weer. Niet verkopen en lekker een jaar met het 2 mee laten doen.

Het is een beetje vrijpostig dat een jongen die nog zo weinig gepresteerd heeft zichzelf zo belangrijk vindt. Daarbij zal hij best opgestookt worden door zijn fijne zaakwaarnemer en beste vriend Ziyech zal ook een bepaalde mening erover hebben.

Echter geloof ik niet dat zijn verhaal helemaal nergens op slaat. Ik geloof best dat de sfeer niet zo geweldig is met ten Hag aan het roer en dat het transferbeleid slecht is, staat denk ik buiten kijf. Ook het gedoe met Keizer en het moment van ontslaan, iedereen weet ook wel dat daar het e.e.a. niet in de haak was.

Eef de Kip

Well-known member
Die ken ik niet.

Maar even serieus, die jongen lijkt zichzelf zo goed te vinden dat hij weg wil. Ik vraag me af waar hij denkt volgend seizoen minuten te kunnen maken.

Ik denk dat hij bij Barcelona of Manchester City minimaal 40 wedstrijden gaat spelen. We hebben allemaal gezien dat hij uitgeleerd is bij Ajax.

ElSimao

Active member
Ik denk dat hij bij Barcelona of Manchester City minimaal 40 wedstrijden gaat spelen. We hebben allemaal gezien dat hij uitgeleerd is bij Ajax.

Dit soort gevallen zoals nu met Kluivert zullen steeds vaker voorkomen omdat Ajax talenten minder en minder te bieden heeft. Ja het is een kutjong maar we moeten eerlijk zijn, in de zin dat dit gewoon is wat het is / op korte termijn zal zijn. Een de Ligt is ook nog maar 18 en heeft het ook wel bekeken allemaal hier.

Eef de Kip

Well-known member
Gaan jullie nog een afscheidswedstrijd voor Kluivert organiseren?

Als die voor onder de 20 miljoen weg gaat niet natuurlijk.

Wel jammer trouwens dat er interesse is uit Itaiaanse hoek want die staan er al jaren niet meer om bekend met transfersommen te smijten. Ik zie Roma wel afhaken bij 8 miljoen en 'm volgend jaar gratis oppakken.
Zonder dollen, gewoon een jaar anoniem in het 2e zetten, optyfen met dat jong.

Max

Administrator
Forumleiding
AS Roma heeft ook 18 miljoen voor Karsdorp neergelegd, maar dat gaan ze niet doen voor een speler met een 1-jarig contract.

Gezien het geld op de bank kun je hem op de bank bij Jong Ajax zetten.

Fregge

Well-known member
Het is een beetje vrijpostig dat een jongen die nog zo weinig gepresteerd heeft zichzelf zo belangrijk vindt. Daarbij zal hij best opgestookt worden door zijn fijne zaakwaarnemer en beste vriend Ziyech zal ook een bepaalde mening erover hebben.

Ziyech heeft hier volgens mij echt niks mee te maken.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Toch zegt Kluivert wel een aantal rake dingen. Over de sfeer in de spelersgroep en het trainersbeleid.

Batigoal

Well-known member

Wel jammer trouwens dat er interesse is uit Itaiaanse hoek want die staan er al jaren niet meer om bekend met transfersommen te smijten. Ik zie Roma wel afhaken bij 8 miljoen en 'm volgend jaar gratis oppakken.

Gezien het geld op de bank kun je hem op de bank bij Jong Ajax zetten.

Hier dacht ik ook al aan. Als statement zou je zo'n jongen gewoon naar het 2e moeten sturen. Geld genoeg om hem niet te verkopen.

Heel zonde dat het zo loopt. Hij is geen uitzonderlijk talent, het is met name zijn achternaam waarmee hij zich onderscheid van de Kishna's en Ebecilio's van deze wereld. Echter was het in het begin zo'n vrolijk en enthousiast kereltje. Jammer dat dat zo snel is verdwenen.

Batigoal

Well-known member
Toch zegt Kluivert wel een aantal rake dingen. Over de sfeer in de spelersgroep en het trainersbeleid.

Ik las in februari al geruchten op Twitter van mensen die via-via hadden gehoord dat spelers Ten Hag achter zijn rug uitlachten en zich niet gemotiveerd voelden. Normaal gesproken doe je dat soort vage geruchten af als onzin, maar als je de afgelopen maanden bekijkt ben ik geneigd het te geloven.

ElSimao

Active member

Snap de emotie erachter wel, maar uiteindelijk snij je jezelf daarmee in de vingers. Ajax moet het hebben van de jeugd en hoe meer het in dat stadium misgaat bij Ajax, hoe minder aantrekkelijk je wordt.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik las in februari al geruchten op Twitter van mensen die via-via hadden gehoord dat spelers Ten Hag achter zijn rug uitlachten en zich niet gemotiveerd voelden. Normaal gesproken doe je dat soort vage geruchten af als onzin, maar als je de afgelopen maanden bekijkt ben ik geneigd het te geloven.

Ik ook.

Bovenaan