Ajax Transfertopic

Fregge

Well-known member
Het afgelopen seizoen heeft Magall?n 2160 minuten van een mogelijke 2250 minuten gespeeld. E?n duel door schorsing gemist, de rest van alle potjes volledig meegespeeld. Dus waar je dat vandaan haalt weet ik niet. Ik denk overigens dat de kampioen van Argentini? tegenwoordig minstens hetzelfde niveau heeft als de top-Eredivisie, dus ik verwacht wel dat hij een aanwinst is.

Je weet toch dat ElSimao amper iets checkt wat redelijk recent is.

ElSimao

Active member
Het afgelopen seizoen heeft Magall?n 2160 minuten van een mogelijke 2250 minuten gespeeld. E?n duel door schorsing gemist, de rest van alle potjes volledig meegespeeld. Dus waar je dat vandaan haalt weet ik niet. Ik denk overigens dat de kampioen van Argentini? tegenwoordig minstens hetzelfde niveau heeft als de top-Eredivisie, dus ik verwacht wel dat hij een aanwinst is.

Hij is bijna 25 en pas dit seizoen speelt de beste man in de basis. Daarvoor was het een grote misere met verhuurperioden en schipperen tussen de bank en de tribune.

Batigoal

Well-known member
Hij is bijna 25 en pas dit seizoen speelt de beste man in de basis. Daarvoor was het een grote misere met verhuurperioden en schipperen tussen de bank en de tribune.

Aha ok?, dus nu gaat het om zijn leeftijd. Dat hij zich ontwikkeld heeft en inmiddels het niveau heeft van vaste basisspeler bij de kampioen van Argentini? doet niet ter zake omdat hij 2 jaar geleden verhuurd is geweest?

ElSimao

Active member
Aha ok?, dus nu gaat het om zijn leeftijd. Dat hij zich ontwikkeld heeft en inmiddels het niveau heeft van vaste basisspeler bij de kampioen van Argentini? doet niet ter zake omdat hij 2 jaar geleden verhuurd is geweest?

Zou jij veel vertrouwen hebben in iemand die jaren extra over zn studie heeft gedaan en het puur door hard werken en inzet gered heeft?

Batigoal

Well-known member
Zou jij veel vertrouwen hebben in iemand die jaren extra over zn studie heeft gedaan en het puur door hard werken en inzet gered heeft?

Als ik merk dat bij diegene het kwartje valt aangezien die wat volwassener is, waardoor zijn pure talent er jaren later uitkomt tegenover een 19-jarig pikkie die alleen teert op zijn hersens, maar verder 0,0 discipline heeft absoluut.

Abubakari

Well-known member
De Zuid Amerikanen die naar Ajax komen (Neres, Sanchez, Tagliafico) bevallen mij goed, (okay Cassierra is van minder grote waarde gebleken, maar 3 uit 4 vind ik prima), dus een ervaren Argentijn in de verdediging naast de Ligt lijkt mij een prima idee.

En wat Labyad betreft, gister weer een goal en een assist, in de competitie ook 12 goals/8 assists, lijkt mij ook wel een prima aanwinst. Ziyech is goed, maar ik vond hem bij Ajax ondanks alles toch niet brengen wat ik er van verwacht had. Te veel een momentenvoetballer en daardoor soms echt heel slecht en soms echt heel goed, had wat dat betreft op wat meer balans gehoopt bij Ziyech.Ik hoop dat Labyad wat gelijkmatiger is in zijn prestaties.

Eef de Kip

Well-known member
Ik las het, het blijkt dus allemaal aan Ajax te liggen en het gaat niet om geld. Weten we dat ook weer. Niet verkopen en lekker een jaar met het 2 mee laten doen.

gevegt

Well-known member
Ik las het, het blijkt dus allemaal aan Ajax te liggen en het gaat niet om geld. Weten we dat ook weer. Niet verkopen en lekker een jaar met het 2 mee laten doen.

Na zijn eerdere genuanceerde en volwassen uitspraken ben ik geneigd hem te geloven.

Miramar

Well-known member
Gelijk heeft ie. De jeugdopleiding doorlopen en volledig in de watten gelegd door de club. Wegwezen dus.

Bovenaan