Als ik het goed begrijp kun je professionals nergens op bekritiseren tenzij je het zelf beter weet / kan. Dus als jij een mislukte operatie hebt gehad mag je de chirurg niks kwalijk nemen tenzij je zelf haarfijn uit kunt leggen hoe het wel moet?
Ben wel benieuwd hoe je hier tegen aan kijkt.
Overigens vind ik ook dat je te vaak teruggrijpt naar vorig seizoen als het gaat om het beoordelen van het bestuur. Ja, het was een goed seizoen, maar wel een positieve uitschieter tussen allemaal veel mindere jaren. Een positieve uitschieter die bovendien door toevalligheden tot stand gekomen is. Die Ziyech waar je kennelijk lyrisch over bent, werd "niet nodig" geacht. Toen volgde de afranseling tegen Rostov en in paniek en om de supporters te pleasen werd ie toch maar gehaald.
Het gebrek aan beleid / inzicht etc. bleek ook maar weer als je ziet hoe snel alles na een goed seizoen weer afgebroken werd. Tuurlijk kun je een vent als Sanchez niet behouden, maar het aankoopbeleid dat daarop volgde was weer, net als eigenlijk ieder jaar op dat van Bosz na, zeer matig. Heb jij nog hoop dat "die lange jongen uit Turkije" gaat komen? Voor professionals die tonnen per jaar verdienen en de grootste club van het land leiden vind ik het niet denderend.
Ook de hele trainerskwestie. Het is duidelijk dat ze iets tegen Bosz hadden. Heb je eindelijk een trainer die het bij Ajax gevraagde spel brengt en koppelt aan resultaat, ga je er ruzie mee maken om wat assistentjes. Niet dat Bosz anders zeker gebleven was, maar het gedrag van vd Sar zal niet geholpen hebben. Vervolgens zijn er jongens met connecties trainer geworden waarvan je zo al kon zien dat ze niet de juiste mensen waren.
Ik vind het allemaal maar incompetent. Hoor ook nooit een tegenargument behalve "vorig jaar".