Ajax Transfertopic

Eef de Kip

Well-known member
Het lijkt me niet vergezocht dat Neres nu ook stampij gaat maken. Als je vanuit dit zinkende schip naar Dortmund kan, moet je dat gewoon doen. Zeker omdat het ook geen supertalent is, dus het is nog maar afwachten of zulke ploegen voor hem blijven komen.

Ja joh, Dortmund klopt aan de deur met een bod, Ajax accepteert het niet dus wordt er een transfer door z'n neus geboord. Stel dat ze direct ja en amen op een bod zeggen, dan branden we ze af omdat ze slecht onderhandelen. Alsof Overmars de illusie heeft dat hij elke speler kan houden. Als ze dan zo graag weg willen dan maar voor de hoofdprijs.

JMD

Well-known member
We willen ieder jaar geweldige spelers, maar er is vaak nogal een verschil met wat er daadwerkelijk komt.

Eens, maar dat merk je vooral in Europees voetbal. In Nederland valt dat niet zo op, omdat PSV en Feyenoord ook niet die 'geweldige spelers' kan halen.

ElSimao

Active member
Dat het nogal opportuun is nu al te stellen dat "Neres stampij zal gaan maken".

Ik heb gesteld dat het mij "niet vergezocht" lijkt als Neres bij een aanbieding zoals die van Dortmund graag de stap zou willen maken. En hij zou daarin 100% gelijk hebben, zou namelijk in alle opzichten een verbetering zijn.

Pascallovic

Well-known member
VI meldt de komst van Labyad nu. Als breedtespeler lijkt hij me helemaal niet zo verkeerd.
Ik vind 7 miljoen voor een breedte speler dan weer wel verkeerd, ook wetende dat we nog andere spelers voor de breedte hebben rondlopen. Zorg eerst maar dat je van die spelers afkomt. Zo'n Siem de Jong heeft ook nog 2 jaar contract en heb je 3 miljoen voor betaald afgelopen zomer.

Batigoal

Well-known member
Naja, we hebben nog de hele zomer en komend seizoen om hem af te zeiken, dus laten we eerst maar positief zijn. Hup Labyad!

ElSimao

Active member
Ja, en er staan zoveel creatieve spelers op de deur te kloppen dat het een compleet nutteloze aankoop is. Helemaal mee eens...

Vind je het heel erg als ik de lat hoger leg dan deze vervelende kerel die bijna overal mislukt is of met problemen is weggegaan?

Fregge

Well-known member
Valt wel mee toch? Eigenlijk bij PSV met problemen weggegaan en bij Sporting kon hij niet slagen. Maar Afellay kon ook niet slagen bij Barcelona want het was net een stapje te veel. Heb je soms.

ElSimao

Active member
Valt wel mee toch? Eigenlijk bij PSV met problemen weggegaan en bij Sporting kon hij niet slagen. Maar Afellay kon ook niet slagen bij Barcelona want het was net een stapje te veel. Heb je soms.

Bij PSV met problemen weggegaan en bij Fulham en Sporting niet geslaagd. Vast de man die Ajax in de steigers zet.

Fregge

Well-known member
Maar bij PSV was hij gewoon een goede voetballer. Bij Vitesse en FC Utrecht uitblinker. En ga je nu echt iemand beoordelen op gedrag toen hij 18 / 19 was?

ElSimao

Active member
Maar bij PSV was hij gewoon een goede voetballer. Bij Vitesse en FC Utrecht uitblinker. En ga je nu echt iemand beoordelen op gedrag toen hij 18 / 19 was?

Zoals ik al vaker heb gezegd, Ziyech is bij Marokko uitblinker en Labyad gaat waarschijnlijk niet eens de selectie halen. Ziyech vond ik een krappe voldoende halen, wat verwachten we dan van Labyad die kennelijk veel slechter is?

Bovenaan