Ajax Transfertopic

ElSimao

Active member
Echt weer zo'n goed nieuws showtje voor de b?hne.

"Jammer, we zijn heel ver gegaan maar hij koos uiteindelijk toch voor de ambitie van ....vul maar willekeurige club uit het rechterrijtje van de PL in ....."

En dan idd uitkomen bij Labyad, net niet speler nummer zoveel, en dat soort spelers hadden we nog niet genoeg.

Verder lijkt het er op dat Kluivert richting uitgang gaat. Die gaat natuurlijk geheid slagen bij MU :eek:mg:

Op het moment dat er "in het diepste geheim" dingen uitlekken over spelers die simpelweg onhaalbaar zijn weet je al hoe laat het is: men heeft besloten een absolute kutspeler aan te trekken, maar is bang voor de publieke opinie. Die "gelekte" berichten hebben ten doel de supporters te masseren voordat het afgrijselijke nieuws op hen neerdaalt.

ElSimao

Active member
Hij heeft niet eens Krohn Dehli uit de Deense selectie gespeeld. Echt een dramatische speler ja.

Als je 22 bent en jouw bondscoach verkiest een veteraan die er sowieso nooit veel van heeft gekund boven je, dan is dat een teken aan de wand; die vent kan er geen zak van.

Makanaky

Well-known member
Als je 22 bent en jouw bondscoach verkiest een veteraan die er sowieso nooit veel van heeft gekund boven je, dan is dat een teken aan de wand; die vent kan er geen zak van.

Misschien kan die BC er wel geen zak van, bekijk het eens van de zonnige kant.

Batigoal

Well-known member
Er is ?28 miljoen geboden voor David Neres (bron: VI). Dat lijkt me een mooi openingsbod en laat zien dat je best een grote investering terug kunt verdienen.

Pascallovic

Well-known member
Er is €28 miljoen geboden voor David Neres (bron: VI). Dat lijkt me een mooi openingsbod en laat zien dat je best een grote investering terug kunt verdienen.
Ik vind 28 miljoen erg veel. Daar zal niet zo veel qua onderhandelen bijkomen. Zagen we ook met Sanchez van 40 naar ik meen 42 miljoen.

ElSimao

Active member
Er is €28 miljoen geboden voor David Neres (bron: VI). Dat lijkt me een mooi openingsbod en laat zien dat je best een grote investering terug kunt verdienen.

"Een topclub uit Duitsland"

Bayern zal het niet zijn en Dortmund denk ik ook niet. Welke andere club geeft zoveel geld uit aan een speler als Neres? Oftewel, ik wacht nog even met het te geloven.

ElSimao

Active member
Drijft Ten Hag zijn zin door met Labyad?

Het wordt bij Ajax interessant om te zien hoever de macht van trainer Erik ten Hag reikt nu algemeen directeur Edwin van der Sar zijn lot aan hem heeft verbonden en directeur voetbalzaken Marc Overmars hem aanstelde.

Ondanks een klip en klaar negatief advies van de scouting en twijfel bij Overmars blijft Ten Hag hameren op de komst van Zakaria Labyad, met wie hij bij FC Utrecht samenwerkte. Terwijl eigenlijk iedereen het erover eens is dat Ajax een veel creatievere middenvelder nodig heeft als vervanger van Ziyech.

Overmars heeft de komende weken zijn handen vol aan het zo veel mogelijk intact houden ?n versterken van de Ajax-selectie. Maar het kan voor de directeur spelersbeleid geen kwaad tussen de bedrijven door op een gedragswijziging van de trainer aan te sturen ?n de Ajax-filosofie nog eens duidelijk te maken.

Anders zal Ten Hag nooit de harten van de Ajax-spelers, -fans en -medewerkers veroveren en lijkt het huwelijk Ten Hag-Ajax gedoemd te mislukken. Zeker bij het missen van de groepsfase van de Champions League ?n de Europa League.

-------------------------------------------------

Die ten Hag drijft het allemaal behoorlijk op de spits. Iceberg dead ahead..

Bovenaan