Echt weer zo'n goed nieuws showtje voor de b?hne.
"Jammer, we zijn heel ver gegaan maar hij koos uiteindelijk toch voor de ambitie van ....vul maar willekeurige club uit het rechterrijtje van de PL in ....."
En dan idd uitkomen bij Labyad, net niet speler nummer zoveel, en dat soort spelers hadden we nog niet genoeg.
Verder lijkt het er op dat Kluivert richting uitgang gaat. Die gaat natuurlijk geheid slagen bij MU mg:
Hij heeft niet eens Krohn Dehli uit de Deense selectie gespeeld. Echt een dramatische speler ja.
het afgrijselijke nieuws
Wij hebben de afgelopen 4 jaar oa de Supercup gewonnen etcetera etcetera.2x zoveel als de selectie van Feyenoord dus.
Als je 22 bent en jouw bondscoach verkiest een veteraan die er sowieso nooit veel van heeft gekund boven je, dan is dat een teken aan de wand; die vent kan er geen zak van.
Er is €28 miljoen geboden voor David Neres (bron: VI). Dat lijkt me een mooi openingsbod en laat zien dat je best een grote investering terug kunt verdienen.
Ik vind 28 miljoen erg veel. Daar zal niet zo veel qua onderhandelen bijkomen. Zagen we ook met Sanchez van 40 naar ik meen 42 miljoen.Er is €28 miljoen geboden voor David Neres (bron: VI). Dat lijkt me een mooi openingsbod en laat zien dat je best een grote investering terug kunt verdienen.
Er is €28 miljoen geboden voor David Neres (bron: VI). Dat lijkt me een mooi openingsbod en laat zien dat je best een grote investering terug kunt verdienen.
13 volgens mij.Hoeveel hebben jullie voor Neres betaalt?