Ajax Transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Zijn vader is ook geslaagd in de Serie A, dus het zal Justin vast ook lukken.

Pascallovic

Well-known member
Wordt vast zo'n succes als Kishna. Jammer dat het AS Roma is, die betalen nooit heel goed of snel. Het blijven Italianen.

JMD

Well-known member
Maar bij Italianen gaat dat meestal iets moeizamer.

Als ik in de winkel iets koop krijg ik het ook pas mee als ik betaald heb. Aangezien er slechte ervaringen zijn met die Italianen zou ik zo'n zelfde principe toepassen. Kluivert pas naar Roma als het geld op de rekening staat. Geen 5 termijnen ofzo afspreken.

Max

Administrator
Forumleiding
Leuk JMD, maar Raiola gaat alleen met Italianen onderhandelen. Op die manier kan Ajax slikken of Kluivert na een jaar transfervrij de deur uit zien lopen.

ElSimao

Active member
Wat vinden jullie Ajacieden eigenlijk van Kluivert? Ik vind hem een aardig talent, maar niet exceptioneel. Ik had het nog maar moeten zien of er zo'n hype ontstaan was als hij een andere achternaam had. Ik heb dan meer met De Ligt, die ik zonder meer de absolute top zie halen.

Het is echt wel een behoorlijk talent hoor, heeft eigenlijk alles voor een goede buitenspeler: klein, snel, behendig en hij heeft een dribbel, schot en voorzet.

Helaas is hij niet bijster slim en voorzie ik al dat hijzelf zijn grootste vijand is die net als zijn vader door domme beslissingen veel te weinig uit zijn carriere gaat halen.

Bovenaan