Ajax Transfertopic

Eef de Kip

Well-known member
Alsof het ook aar iets helpt dat je met Raiola "in beter vaarwater zit", uiteindelijk gaat het gewoon om de centjes en dan helpt het echt geen ene ruk dat Raiola en Overmars heel goed door een deur kunnen.

ElSimao

Active member
Alsof het ook aar iets helpt dat je met Raiola "in beter vaarwater zit", uiteindelijk gaat het gewoon om de centjes en dan helpt het echt geen ene ruk dat Raiola en Overmars heel goed door een deur kunnen.

Lees nou eens wat ik schrijf, ik ben er een voorstander van om hem onder de tafel meer geld toe te schuiven.

Marinos

Well-known member

Maar wellicht kunnen we sommige talentvolle jongens uit zijn stal die bij bijvoorbeeld een Barca, Chelsea, City etc niet aan de bak komen voor ??n of twee seizoenen huren. Dat hij vanwege zijn 'goede band' spelers bij Ajax onder wil brengen.

ElSimao

Active member
Onder tafel?? Dat heet zwart geld... Je wilt Ajax weer net als in 1988 in de vernieling helpen??

Is vast wel een legale constructie voor te bedenken. Die vent is de sleutel naar spelers, dus je moet op goede voet met hem staan. Dat is nu eenmaal hoe het werkt.

Eef de Kip

Well-known member
Als hij de Ligt en Kluivert weg brengt houdt hij daar tig miljoen aan over, denk je nou echt dat hij dat niet doet als je hem onder tafel wat toe schuift??

Abubakari

Well-known member
Als ik Raiola zo eens bekijk zou ik proberen hem te paaien met taart. Of met sat?kroketten. Om mijn part. Geld zat, maar wel altijd honger, denk ik.

ElSimao

Active member
Als hij de Ligt en Kluivert weg brengt houdt hij daar tig miljoen aan over, denk je nou echt dat hij dat niet doet als je hem onder tafel wat toe schuift??

Als hij 1 a 2 jaar wacht, zijn die jongens nog meer waard en houdt ie er dus nog meer aan over. Bovendien heeft die man held zat, dus de gunfactor wordt in zulke zaken ook belangrijk.

Gezien het verleden lijkt t me niet dat Overmars deze gunfactor heeft. Dat moet dus gewijzigd worden en als dat niet lukt mag Overmars vertrekken. Ook buiten dit geval heeft ie er dit seizoen weer een puinhoop van gemaakt.

Pascallovic

Well-known member
Als hij 1 a 2 jaar wacht, zijn die jongens nog meer waard en houdt ie er dus nog meer aan over. Bovendien heeft die man held zat, dus de gunfactor wordt in zulke zaken ook belangrijk.

Gezien het verleden lijkt t me niet dat Overmars deze gunfactor heeft. Dat moet dus gewijzigd worden en als dat niet lukt mag Overmars vertrekken. Ook buiten dit geval heeft ie er dit seizoen weer een puinhoop van gemaakt.
Als hij ze nu wegbrengt en over 2 a 3 jaar weer, dan zijn die jongens ook meer waard en houdt ie er nog meer aan over dan als ie ze nog bij Ajax laat ballen.

ElSimao

Active member
Als hij ze nu wegbrengt en over 2 a 3 jaar weer, dan zijn die jongens ook meer waard en houdt ie er nog meer aan over dan als ie ze nog bij Ajax laat ballen.

Als hij ze bij de juiste club brengt, zitten ze daar waarschijnlijk wel even, zie Vertonghen, Eriksen, Blind etc.

Bovenaan