Ajax Transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Het kan toch zijn dat ze er vanuit gaan dat Alvarez na het WK/seizoen weg is en Grillitsch nu halen om gedurende het seizoen Alvarez te vervangen? Kunnen ze zien of hij de potentie heeft , zo niet dan is die na dit seizoen weg, zo ja dan heb je een vervanger. Zo ingewikkeld is het toch niet?

Die luxe heeft Ajax ja. In die zin was het voor Feyenoord wellicht wel een nog slechtere optie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is in dit geval toch niet zo vreemd dat het ook over Feyenoord gaat als beide clubs interesse hebben in dezelfde speler?
Ik heb het ook niet alleen over jou maar ook over Max. Die zo’n beetje van elk topic een Feyenoord transfertopic maakt.

Doe ik zeker, maar als ik het vergeet help jij mij wel. Samen maken we er een Feyenoord forum van.
 

Abubakari

Well-known member
Maar ik ben er echt helemaal klaar mee dat het vaak zo is dat als ik iets kritisch over Ajax zeg, ik gelijk om de oren geslagen wordt met (uitspraken van mij over) Feyenoord
En daarnaast was ik het verder wel met je eens vwb de rest van je kritiek op Ajax, dus nu niet zo in de slachtoferrol kruipen.
Alleen op dat van Grillitsch had ik iets aan te merken, moet kunnen lijkt mij.
 

Abubakari

Well-known member
Jamel vult helaas mijn ommissies niet, de nepperT, daar heb ik echt jou voor nodig.
Ik ben in mijn berichten tot 14 dagen terug gegaan, ik ben 1 bericht over Feyenoord in een niet Feyenoord topic tegen gekomen. (Ik tel de discussie met Jamel niet mee, die gaat iver Ajax en Feyenoord en over een speler die Feyenoord ook op zijn lijstje had).
Dat Feyenoord het over niet zijn kant kan laten gaan dat een PL club 16 aankopen gedaan had. Meer niet.
Dus alle credits zijn voor jou, how to make it about Feyenoord is jouw ding.

Kun je nu weer ergens anders boos gaan doen tegen clubs die veel te veel geld durven te vragen voor Feyenoord targets.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan vergeet je de ijsbal van ik meen gisteren. Verder hou ik geen lijstjes bij.
 

Abubakari

Well-known member
Dan vergeet je de ijsbal van ik meen gisteren.
Twee keer dus. Ben jij dus gewoon de man van how to make this about Feyenoord en heb ik daar niks mee te maken.
Verder hou ik geen lijstjes bij.
Ik ook niet. Maar dat hoeft ook niet, in je profiel zie je alle posts die je geplaatst hebt, dus in minder dan een minuut scrollen kan ik dat zien.

Maar on topic maar weer.
H2 zegt nee.
Alvarez gaat huilend naar de rvc.

Wel stuitend dat die gasten 0,0 begrip voor Ajax’ standpunt op kunnen brengen.
Doe me dan Tagliafico maar, heen staking, niet zeuren gewoon je best doen zolang je nog onder contract staat.
 

Pascallovic

Well-known member
Meestal met dat soort mannetjes die op primeurs jagen. Heb ik met Mike Verweij ook. Die kan ook niet zo goed tegen kritiek. Slechte ontwikkeling overigens dat tegenwoordig elke scheet binnen 10 seconden op straat ligt.
 

ALenstra

Well-known member
Hoe zou dat nou komen dat die goed ingevoerde personen zulk nieuws al hebben voordat het officieel bekend is? Gokken ze dat gewoon? Of heeft elke club mensen die off the record lekken?
 

Pascallovic

Well-known member
Hoe zou dat nou komen dat die goed ingevoerde personen zulk nieuws al hebben voordat het officieel bekend is? Gokken ze dat gewoon? Of heeft elke club mensen die off the record lekken?
Combinatie van. Die zaakwaarnemer van Ocampos krijgt natuurlijk ook te horen dat die transfer niet doorgaat vanwege RvC, die kan dat dan viavia aan zo'n Hamstelaar doorspelen die schijnbaar een netwerk van korte lijntjes met zaakwaarnemers heeft en met ze in een appgroep zit. Als bronnen binnen clubs normaal gesproken transparant zijn en rond transfers plotseling niks kunnen zeggen, kun je ook wel een gokje nemen dat er iets speelt.
 

Pascallovic

Well-known member
Conform verwachting heeft Ajax bekend gemaakt dat ze de optie tot koop bij Ihattaren niet gaan lichten. Per 3 januari mag hij dus weer bij Juventus aan de slag. Ben benieuwd of ie komt opdagen. Vast niet. Jammer voor zowel speler als club dat het niet gelukt is.
 

Pascallovic

Well-known member
Vraag mij echt af wat er half juli is gebeurd of intern bekend is geworden dat het daarna meteen klaar was en ook bij de speler zelf alle motivatie verdween om er nog iets van te maken, al dan niet fit aankomen bij een volgende club.
 

Batigoal

Well-known member
Jammer, maar het was wachten op dit bericht. Hij had in de voorbereiding echt dé kans om zich in de basis te spelen toen hij heel even uitblonk terwijl er nog geen grote aankopen waren gedaan. Dan had het wel een succesverhaal kunnen worden. De conclusie zal zijn dat hij zelf heel erg moet veranderen om nog een topsportcarrière op te bouwen, maar ik vraag me af of die switch qua mindset nog wel zal komen. Vanuit zijn omgeving gaat die prikkel niet komen in ieder geval als we de verhalen van de afgelopen maanden mogen geloven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het verhaal gaat dat Blind naar Antwerpen vlucht. Niet geheel onverstandig als je je speelwijze niet bereid bent af te stemmen op Blind. Voor een aanvallende linker middenvelder verdedigt hij leuk mee. Voor een linksback is het niet meer genoeg.
 
Bovenaan