Ajax Transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Geweldige lijnkeeper, maar absoluut geen voetballende keeper. Eerlijk gezegd denk ik niet hij bij Ajax past

Die review doet de RvC gelukkig en komt inderdaad tot die conclusie.

Als financieel directeur en technisch directeur zou je haast je consequenties trekken. Je gaat wel heel erg nat deze transferwindow.
 

Batigoal

Well-known member
Opvolger is binnen in de persoon van Grillitsch, dus de RvC vindt dat een goed idee.
Alleen heeft die dit seizoen nog niet bij een club getraind, dus die gaat voorlopig niet spelen.

De rvc heeft de transfer van Antony doorgedrukt, zullen ze nu ook wel doen met Alvarez.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Abubakari

Well-known member
Alleen heeft die dit seizoen nog niet bij een club getraind, dus die gaat voorlopig niet spelen.

De rvc heeft de transfer van Antony doorgedrukt, zullen ze nu ook wel doen met Alvarez.
Batigoal zit weer in de maunzuurpruimmodus hoor.😄

Ocampos komt*, Vlachodimos ook*, Grillitsch is al binnen en Alvarez blijft gewoon. We worden gewoon weer kampioen, dus geen paniek.

*IJs en race tegen de klok dienende.
 

Abubakari

Well-known member
Hamstelaar. Twitteraar die deze zomer dicht bij het vuur lijkt te zitten. Had een aantal scoops eerder dan Verweij van de Telegraaf.
Daar had ik al een paar keer gekeken, maar zag niks staan, nu opeens wel. Dat twitter doet bij mij wel vaker vreemd.
Maar als Hamstelaar het zegt dan is het zo.

Rare boel.
 

Pascallovic

Well-known member
Alleen heeft die dit seizoen nog niet bij een club getraind, dus die gaat voorlopig niet spelen.

De rvc heeft de transfer van Antony doorgedrukt, zullen ze nu ook wel doen met Alvarez.
Is voor mij al een reden om het een lul van een gozer te vinden. Meneer kan 9 maanden lang overal tekenen en dan kies je ervoor om een hele voorbereiding niet te spelen bij en club en op praktisch de laatste dag van de inschrijvingen voor Europees voetbal teken je dan ergens en kom je verre van wedstrijdfit binnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Ajax haalt 100 miljoen binnen (oke, daar gaat vanwege het doorverkooppercentage nog wat vanaf, maar laten we zeggen dat het 70 miljoen is), waarom gaat de RvC dan moeilijk doen als je technisch hart een speler wil binnenhalen (en in de wetenschap dat eerder deze zomer ook al voor miljoenen verkocht is).

De RVC zou toch meer na afloop het beleid moeten toetsen ipv dicht op de directie te zitten. Dat je als RVC in september verantwoording wil horen van het technisch bestuur, niks mis mee, maar toch niet op zo'n laatste dag?
 

Pascallovic

Well-known member
Salarishuis met grootverdieners wordt wel erg groot vrees ik. Wellicht dat ze daarom op de rem trappen. Blind, Tadic, Berghuis, Bergwijn en Timber zullen toch wel rond de 4 miljoen of meer verdienen. Tel daar de rest bij op en het gaat hard. Zo’n Bassey en Brobbey komen ook niet voor 2 miljoen. Als je dan spelers zonder restwaarde haalt en die talenten ook nog uit de verf moeten komen, is wellicht het ingrijpen te snappen. Aan de andere kant horen de afspraken in wie wat mag doen en wat de budgetten zijn gewoon duidelijk te zijn.
 

Eef de Kip

Well-known member
Voor resp. 4 en 16 miljoen. Dat lijkt me al met al uitstekend werk aangezien Sevilla bereid was om 'm te verkopen voor 15M.
 
Bovenaan