Geweldige lijnkeeper, maar absoluut geen voetballende keeper. Eerlijk gezegd denk ik niet hij bij Ajax past
En nu toch nog een bod van Chelsea op Alvarez. Zal ook wel gaan dan.
Waar haal je dat vandaan?RvC keurt de keeperdeal ook af, apart
Alleen heeft die dit seizoen nog niet bij een club getraind, dus die gaat voorlopig niet spelen.Opvolger is binnen in de persoon van Grillitsch, dus de RvC vindt dat een goed idee.
Waar haal je dat vandaan?
Batigoal zit weer in de maunzuurpruimmodus hoor.😄Alleen heeft die dit seizoen nog niet bij een club getraind, dus die gaat voorlopig niet spelen.
De rvc heeft de transfer van Antony doorgedrukt, zullen ze nu ook wel doen met Alvarez.
Apart dat niemand dat nieuws dan oppakt.
Door wie? En waarom komt niemand dan met dit nieuws?Wordt letterlijk net gezegd, dus ja
Slim van Chelsea om zo moeilijk te doen over Ziyech en dan een paar dagen later op de voorlaatste dag denken dat Ajax dan heel soepel mee gaat werken aan het vertrek van Alvarez.50M 1e bod, zal wel om de 1e termijn gaan dan.
Hamstelaar. Twitteraar die deze zomer dicht bij het vuur lijkt te zitten. Had een aantal scoops eerder dan Verweij van de Telegraaf.Door wie? En waarom komt niemand dan met dit nieuws?
Daar had ik al een paar keer gekeken, maar zag niks staan, nu opeens wel. Dat twitter doet bij mij wel vaker vreemd.Hamstelaar. Twitteraar die deze zomer dicht bij het vuur lijkt te zitten. Had een aantal scoops eerder dan Verweij van de Telegraaf.
Is voor mij al een reden om het een lul van een gozer te vinden. Meneer kan 9 maanden lang overal tekenen en dan kies je ervoor om een hele voorbereiding niet te spelen bij en club en op praktisch de laatste dag van de inschrijvingen voor Europees voetbal teken je dan ergens en kom je verre van wedstrijdfit binnen.Alleen heeft die dit seizoen nog niet bij een club getraind, dus die gaat voorlopig niet spelen.
De rvc heeft de transfer van Antony doorgedrukt, zullen ze nu ook wel doen met Alvarez.