Ajax Transfertopic

Batigoal

Well-known member
Ajax gaat vol voor Bergwijn, maar dat is wel een dure optie.

Alvarez gaat waarschijnlijk naar Leverkusen vertrekken. Jammer, die was net zo goed opgekrabbeld de afgelopen maanden. En zijn profiel is wel belangrijk, vooral als het wat minder gaat en er grinta nodig is. Martínez kan dat ook, maar Alvarez vond ik daarin belangrijker.
 

Batigoal

Well-known member
Het is alweer een paar weken geleden dat we een keeper hebben gehaald, dus dat wordt wel weer eens tijd!
 

Batigoal

Well-known member
Wat een soap is het inmiddels! Eindelijk was er een akkoord tussen Ajax en Lyon over de transfersom voor Onana, trekt hij zelf de stekker eruit ondanks een eerder mondeling akkoord met de club. Onana hoopt nu op een grotere club.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon een half jaartje bij Ajax vlammen dus en dan transfervrij naar een absolute topclub omdat ze je gewoon zo graag willen (en omdat je toch transfervrij bent).
 

Batigoal

Well-known member
Ik denk dat Onana ook wel interessant is voor clubs als Arsenal, Dortmund, Juventus, Tottenham, Inter, Bayern. Allemaal clubs met een niet zo denderende eerste keeper (eerste 3) of eentje op leeftijd (laatste 3). Die zijn echt wel geïnteresseerd in een gratis jonge keeper met de potentie om daar eerste keeper te worden op termijn. En dat weten Onana en zijn management ook, dus die zullen aansturen op een transfervrij vertrek denk ik.
 

Batigoal

Well-known member
Ajax gaat volgens Deense media Mohamed Daramy halen. Jonge speler van FC Kopenhagen die eerder deze week nog naar Club Brugge leek te gaan. Kan op alle aanvallende posities spelen en kost tussen de 12 en 15 miljoen euro.
 
Bovenaan