Ajax Transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Hoef je geen 30 miljoen te vragen. Die Italianen zijn zo arm dat ze 10 ook niet kunnen ophoesten.
 

Abubakari

Well-known member
Tadic naar AC Milan? Mooie stap voor hem. De Serie A is steeds beter en leuker geworden de laatste jaren en met Milan kan hij volgend jaar ver reiken in de CL.

Wat vraagt Ajax voor hem?
Tadic wil helemaal niet, logisch natuurlijk.

Bron VI.nl
Na Ajax-directeur Marc Overmars heeft ook Dusan Tadic zelf duidelijkheid gegeven over zijn toekomst. De aanvoerder van Ajax gaat niet vertrekken deze zomer.
De interesse van AC Milan werd door Overmars razendsnel de kop ingedrukt: 'Dusan Tadic is niet te koop, kansloos', vertelde hij in gesprek met VI. Na de oefenwedstrijd tegen Quick '20, waarin Tadic een helft meespeelde, bevestigde hij dat AC Milan contact had gehad met zijn zaakwaarnemer. Maar de Serviër is duidelijk: 'Ajax is mijn club, het is altijd mijn droomclub geweest. Ik speel voor Ajax en ik heb te veel plezier om weg te gaan bij deze ploeg. Het is een van de mooiste clubs ter wereld.
 

SanMark.

Well-known member
Tadic wil helemaal niet, logisch natuurlijk.

Bron VI.nl
Na Ajax-directeur Marc Overmars heeft ook Dusan Tadic zelf duidelijkheid gegeven over zijn toekomst. De aanvoerder van Ajax gaat niet vertrekken deze zomer.
De interesse van AC Milan werd door Overmars razendsnel de kop ingedrukt: 'Dusan Tadic is niet te koop, kansloos', vertelde hij in gesprek met VI. Na de oefenwedstrijd tegen Quick '20, waarin Tadic een helft meespeelde, bevestigde hij dat AC Milan contact had gehad met zijn zaakwaarnemer. Maar de Serviër is duidelijk: 'Ajax is mijn club, het is altijd mijn droomclub geweest. Ik speel voor Ajax en ik heb te veel plezier om weg te gaan bij deze ploeg. Het is een van de mooiste clubs ter wereld.
Die is dus weg..
 

Reinoud

Well-known member
Hoop dat er binnenkort wat gaat gebeuren. Wat van spelers afscheid nemen die vorig jaar te weinig hebben gebracht of niet in de plannen meer voorkomen. En er mag ook wel witte rook met inkomende transfers komen.
 

Batigoal

Well-known member
Dat is echt een koopje. Moest bij het eerste gerucht niets ervan hebben, maar ben nu wel nieuwsgierig naar hoe hij het gaat doen.
 

JMD

Well-known member
Ja, dat is idd een koopje. TT meldt tussen de 4 en 5,5 miljoen. Als hij niet blijkt te kunnen brengen wat men verwacht zal hij dus 4 miljoen gekost hebben. (want dan minder bonussen) Dat is een gok die je wel kunt wagen.

Ik ben idd ook wel benieuwd hoe hij het gaat doen, en hoeveel speeltijd hij gaat krijgen. En als dat weinig is, hoe hij zich dan gaat gedragen. Ten Hag lijkt me niet iemand om mee te kloten, dus dat kan in dat geval wel gaan knallen.
 

ALenstra

Well-known member
Ik denk dat dit wel meevalt. En anders zijn er ook routiniers zoals Blind en Tadic die ingrijpen bij onprofessioneel gedrag.
 
Bovenaan