Ja voor jou is het topvermaak. En voor dit forum is het ook niet verkeerd. Ik ben alleen niet zo blij met al die doodsbedreigingen die nu al richting kamp Berghuis zijn gegaan, terwijl er feitelijk nog niets aan de hand is.Jawel, ophef is leuk, zeker deze ophef.
Bij doodsbedreigingen neem ik aan dat de bedreigers opgepakt worden, anoniem doodsbedreigen is niet zo makkelijk meer.
Morgen of overmogen wordt het bekend gemaakt is het geruchtGaat hij naar Ajax dan. Maar het schijnt dat hij definitief niet bij Feyenoord terugkeert.
Veel plezier met Berghuis, heb er wel een ziek gevoel van.
Ja maar vind het een huichelaar, constant toenadering tot de supporters zoeken, geen binnenlandse transfer willen maken, op social media de "liefde" voor de club uitdragen. En dan zo'n actie kan ik niet berijpen.Voor een fooi je beste speler verliezen aan Ajax is vrij pijnlijk.
Ja maar vind het een huichelaar, constant toenadering tot de supporters zoeken, geen binnenlandse transfer willen maken, op social media de "liefde" voor de club uitdragen. En dan zo'n actie kan ik niet berijpen.
Mijn Feyenoord oomzegger appte het me vanavond ook al, stond op het Feyenoord forum, iemand die er volgens hem nooit naast zit had dat daar gepost. Zat er wel aan te komen, want ik denk serieus niet dat dit in het nieuws komt als Berghuis niet eerst door Ajax gepolst is.Morgen of overmogen wordt het bekend gemaakt is het gerucht
In vrijwel iedere wedstrijd maakt hij wel een overtreding die rood waard is. Kom maar door!Hup rode kaarten!
Het komt natuurlijk door een clausule, maar kan me voorstellen dat het extra pijnlijk is dat hij ook nog eens voor een schijntje naar de aartsrivaal vertrekt. Dat is wel even anders dan dat we er iets van 15 miljoen voor betalen.