Ajax Transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die tweet heeft net zoveel concrete informatie als quotes als "als Ajax zich officieel meldt dan moet er wel wat spelen". Met dat verschil dat de tweeter uit mijn post, in tegenstelling tot de clubwatchers, altijd gelijk blijkt te hebben. Die Feyenoord clubwatchers hebben totaal geen ingangen meer bij de club, dus die gokken maar wat.

Kortom, ik heb nooit gezegd dat Berghuis niet naar Ajax gaat. Ik denk dat de kans dat hij niet gaat op dit moment nog groter is dan dat hij wel gaat. Maar je weet het nooit, we moeten afwachten. Mijn pleidooi gaat over de berichtgeving dat doet vermoeden dat het al bijna rond is, terwijl de schrijvers zich enkel baseren op speculaties en onderbuikgevoelens. Dat is rare journalistiek en zou (vooralsnog) niet moeten leiden tot al die ophef.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jawel, ophef is leuk, zeker deze ophef.
Ja voor jou is het topvermaak. En voor dit forum is het ook niet verkeerd. Ik ben alleen niet zo blij met al die doodsbedreigingen die nu al richting kamp Berghuis zijn gegaan, terwijl er feitelijk nog niets aan de hand is.
 

Abubakari

Well-known member
Bij doodsbedreigingen neem ik aan dat de bedreigers opgepakt worden, anoniem doodsbedreigen is niet zo makkelijk meer.
 

Batigoal

Well-known member
Wat doe je om de boel levendig te houden? Gewoon nóg een keeper erbij halen! Dit keer is het Joey Roggeveen (23) van FC Volendam. Uiteraard voor Jong Ajax nu daar zowat alle keepers vertrekken.
 

Hankie

Well-known member
Voor een fooi je beste speler verliezen aan Ajax is vrij pijnlijk.
Ja maar vind het een huichelaar, constant toenadering tot de supporters zoeken, geen binnenlandse transfer willen maken, op social media de "liefde" voor de club uitdragen. En dan zo'n actie kan ik niet berijpen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja maar vind het een huichelaar, constant toenadering tot de supporters zoeken, geen binnenlandse transfer willen maken, op social media de "liefde" voor de club uitdragen. En dan zo'n actie kan ik niet berijpen.

Ben ik ook met je eens.
 

Abubakari

Well-known member
Morgen of overmogen wordt het bekend gemaakt is het gerucht
Mijn Feyenoord oomzegger appte het me vanavond ook al, stond op het Feyenoord forum, iemand die er volgens hem nooit naast zit had dat daar gepost. Zat er wel aan te komen, want ik denk serieus niet dat dit in het nieuws komt als Berghuis niet eerst door Ajax gepolst is.
Welkome aanvulling van de selectie, simpel zat. Van die emoties als "die Feyenoorder willen we niet" ben ik niet, dat is meer F Side.Vak410 sentiment.
Kan me wel voorstellen dat dit knap kut is voor de Feyenoord fans, vind het ook niet heel erg netjes van Berghuis, maar goed, wat het woord van een voetballer waard is was al langer bekend.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als wij morgen Tadic konden binnenhalen, dan zouden we hem ook met open armen ontvangen. Als supporter van de club die hij in de steek laat, sta je er uiteraard wat minder positief in.
Hup rode kaarten!
In vrijwel iedere wedstrijd maakt hij wel een overtreding die rood waard is. Kom maar door!
 

Batigoal

Well-known member
Het komt natuurlijk door een clausule, maar kan me voorstellen dat het extra pijnlijk is dat hij ook nog eens voor een schijntje naar de aartsrivaal vertrekt. Dat is wel even anders dan dat we er iets van 15 miljoen voor betalen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het komt natuurlijk door een clausule, maar kan me voorstellen dat het extra pijnlijk is dat hij ook nog eens voor een schijntje naar de aartsrivaal vertrekt. Dat is wel even anders dan dat we er iets van 15 miljoen voor betalen.

Daarom hadden we hem ook twee jaar geleden naar PSV moeten laten vertrekken voor die 15 miljoen+. Nu is hij twee jaar lang op een voetstuk geplaatst en groter gemaakt en dan vertrek hij voor een fooi naar Ajax. Meer geschiedenis bij Feyenoord, lagere transfersom en een nog pijnlijkere overstap.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lijkt er toch op dat ik ernaast zat en Berghuis wel degelijk naar Ajax vertrekt. Nou, succes ermee dan maar. Ben heel benieuwd met welk lulverhaal hij op de proppen komt om zijn (blijkbaar) hypocriete gedrag van de afgelopen tijd goed te praten.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik denk dat hij als argument zal gebruiken dat hij meer gaat verdienen en meer perspectief heeft op prijzen bij Ajax. Verder is de CL deelname ook wel aantrekkelijk lijkt me.
Dat hij een paar keer het clubembleem heeft gezoend is iedereen over 3 maanden wel weer vergeten. Op een aantal tokkies na natuurlijk.
 
Bovenaan