Ajax Transfertopic

Abubakari

Well-known member

De Telegraaf sluit juridische strijd rond transfer Berghuis niet uit​


Alle seinen staan op groen voor transfer Berghuis
 

Makanaky

Well-known member
Dat "alle seinen op groen staan" is natuurlijk niets meer dan wensdenken van Valentijntje die wat extra krantjes moet zien te slijten.
 

De Wolf

Well-known member
Het boulevardblaadje de Telegraaf?

Ik denk dat hij eerst het EK wil afronden en dan kijken welke clubs hem willen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, die juridische strijd lijkt mij als ik het zo lees wel een zekerheidje. Wel lachen voor Ajax natuurlijk die onrust en onzekerheid voor Feyenoord. Tot aan de rechtszaal doorgaan en dan na een gewonnen rechtszaak toch maar afzien van de koop eind augustus.
 

Abubakari

Well-known member
Dat "alle seinen op groen staan" is natuurlijk niets meer dan wensdenken van Valentijntje die wat extra krantjes moet zien te slijten.
De gedachte dat het allemaal bedacht is door de telegraaf is dan weer wensdenken van iedereen die hoopt dat dit niet door gaat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De gedachte dat het allemaal bedacht is door de telegraaf is dan weer wensdenken van iedereen die hoopt dat dit niet door gaat.
Natuurlijk is het niet bedacht, maar de Telegraaf maakt er volgens mij wel meer van dan het daadwerkelijk is. Die doen alsof het slechts een formaliteit is voordat Berghuis bij Ajax tekent, maar dat is veel te voorbarig. Ja, Ajax is geïnteresseerd. Ja, PSV is dat ook, net als Wolfsburg. En wie weet nog wel meer clubs. Maar getekend heeft 'ie nog nergens. Volgens de meest betrouwbare bron rondom Feyenoord is Ajax niet zijn eerste optie. En als ik goed lees, weerspreekt Driessen dat ook niet. Die zegt slechts dat hij ervan uit gaat dat Berghuis wel naar Ajax wil "want anders zou Ajax niet concreet geïnteresseerd zijn". Lekker steekhoudend argument om er zo overtuigd van te zijn dat het al bijna rond is.

Een hoop onrust, spanning en sensatie. Zorgt voor het nodige vermaak in het Amsterdamse. Maar ik schat de kans, op basis van alle informatie, nog steeds groter dat Berghuis naar het buitenland vertrekt dan dat hij bij Ajax tekent. We gaan het zien, de komende weken. Eerst nog maar even de focus op het EK. Want voordat Nederland eruit ligt, gaat 'ie sowieso nergens tekenen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Of hij het EK afwacht om zich nog in de kijker te spelen. Hij wil zich neem ik aan focussen op het EK mocht hij daar nog een rol gaan krijgen.

Ik sluit ook niet uit dat hij het Ajax gerucht gebruikt om andere clubs te bewegen te gaan handelen.
 

Abubakari

Well-known member
Bronnen binnen zowel Ajax als Feyenoord bevestigen dat Ajax contact met Feyenoord op heeft genomen, dat gaan ze niet doen als Berghuis aan heeft gegeven niet naar Ajax te willen of zich op andere opties oriënteert.
Ik denk dat Berghuis straks Ajacied is.👍
 

Makanaky

Well-known member
Berghuis op de plek van Wijnaldum.
Als allesbeslissende spelverdeler kan 'ie straks naar nóg grotere clubs, Super League niveau.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bronnen binnen zowel Ajax als Feyenoord bevestigen dat Ajax contact met Feyenoord op heeft genomen, dat gaan ze niet doen als Berghuis aan heeft gegeven niet naar Ajax te willen of zich op andere opties oriënteert.
Ik denk dat Berghuis straks Ajacied is.

Zaakwaarnemers gebruiken regelmatig interesse van clubs om iets anders te forceren. Dit zou niet de eerste keer zijn. Speelt het wel hard als hij op deze manier Ajax gebruikt. Zeker gezien het sentiment bij de Feyenoord supporters. Maar goed, tijdens het EK is hij toch opgesloten in een bubbel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bronnen binnen zowel Ajax als Feyenoord bevestigen dat Ajax contact met Feyenoord op heeft genomen, dat gaan ze niet doen als Berghuis aan heeft gegeven niet naar Ajax te willen of zich op andere opties oriënteert.
Ik denk dat Berghuis straks Ajacied is.👍

Ik hoop dan dat je niet al te teleurgesteld bent als Berghuis aan het einde van de zomer toch geen Ajacied blijkt te zijn. En wat zijn die 'bronnen binnen Ajax als Feyenoord' dan die dat bevestigen? Want voorlopig zie ik alleen die zogenaamde clubwatchers heel veel speculeren, maar is er niemand uit kamp Ajax, Feyenoord of Berghuis die zich heeft laten citeren omtrent de situatie. En ik weet niet hoe het bij Ajax zit, maar bij Feyenoord is de tijd dat die 'clubwachters' de primeurs hadden al een tijdje voorbij. Bij Feyenoord is de enige betrouwbare bron het twitteraccount Feyenoord Transfermarkt en die zegt dit:

Bronnen links en rechts gesproken: Wij gaan er vanuit dat Steven Berghuis Ajax zeker niet als optie 1 heeft staan. Aanbod van VfL Wolfsburg zal bijvoorbeeld (in bijna alle opzichten) al aantrekkelijker zijn. Vorderingen afwachten, want morgen heeft het NL elftal een vrije dag.

Dus nogmaals, al dat opgewonden gedoe alsof het al bijna rond is, is op z'n minst heel erg voorbarig.

Of je bent het vuurtje voor de lol verder aan het opstoken en zit nu, terwijl je dit leest, te lachen dat ik er in ben getrapt. In dat geval: touché.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Abubakari

Well-known member
Ik hoop dan dat je niet al te teleurgesteld bent als Berghuis aan het einde van de zomer toch geen Ajacied blijkt te zijn. En wat zijn die 'bronnen binnen Ajax als Feyenoord' dan die dat bevestigen? Want voorlopig zie ik alleen die zogenaamde clubwatchers heel veel speculeren, maar is er niemand uit kamp Ajax, Feyenoord of Berghuis die zich heeft laten citeren omtrent de situatie. En ik weet niet hoe het bij Ajax zit, maar bij Feyenoord is de tijd dat die 'clubwachters' de primeurs hadden al een tijdje voorbij. Bij Feyenoord is de enige betrouwbare bron het twitteraccount Feyenoord Transfermarkt en die zegt dit:



Dus nogmaals, al dat opgewonden gedoe alsof het al bijna rond is, is op z'n minst heel erg voorbarig.

Of je bent het vuurtje voor de lol verder aan het opstoken en zit nu, terwijl je dit leest, te lachen dat ik er in ben getrapt. In dat geval: touché.
Voor Berghuis 10 anderen en ik lach me inderdaad wel een breuk om alle ophef.

Maar ik sluit zeker niet uit dat ie naar Ajax komt. Ik denk ook wel dat er meer speelt dan jij hoopt. Zo niet, dan niet. Met of zonder Berghuis, ik denk dat Ajax toch wel kampioen wordt.

Welk tweetje Maasveld?
 

Maasveld

Well-known member
Voor Berghuis 10 anderen en ik lach me inderdaad wel een breuk om alle ophef.

Maar ik sluit zeker niet uit dat ie naar Ajax komt. Ik denk ook wel dat er meer speelt dan jij hoopt. Zo niet, dan niet. Met of zonder Berghuis, ik denk dat Ajax toch wel kampioen wordt.

Welk tweetje Maasveld?
In die laatste post van Jamel.
 
Bovenaan