Ajax Transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Jeetje wat gierig van Ajax. Nog even en Berghuis mag zijn eigen contract afkopen.

Abubakari

Well-known member
Maar waar speelt Anthony dan?
Ik denk dat Neres weg gaat, Berghuis voor Neres, dan ga je er voor 4 miljoen niet op achteruit. Zeker niet met de Neres van na zijn blessures, daar werd ik niet heel blij van. En Neres heeft aardig wat minuten gemaakt, dus dat zal Berghuis ook wel lukken. Voor 4 bmiljoen haal je iemand wiens rendement 1 minder is dan Tadic (Tadic 14 goals-17 assists en Berghuis heeft 18-12). Zou sowieso een mooie stunt zijn, maar Berghuis is vooral een uitstekende aanvulling voor de selectie voor erg weinig geld. Ik hoop dat het doorgaat.

Abubakari

Well-known member
Hmm, Berghuis op links weet ik zo net nog niet
Daar staat Tadic toch 33,8 wedstrijd, is nooit geblesseerd en hoeft nooit rust. Antony is straks eerst weg voor de OS, sowieso goed om een goeie back up te hebben daar. Antony speelt niet alles, is nog jong, voor de breedte van je selectie voor 4 miljoen 30 doelpunten halen, buitenkansje.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gedoe om niks, lijkt het. De meest betrouwbare bron van allemaal heeft pas net gereageerd na een dagje informatie inwinnen. En volgens hem is Ajax zeker niet de eerste optie voor Berghuis.

De Wolf

Well-known member
Berghuis heeft buiten een mislukt avontuur in Watford nog geen buitenlands avontuurtje gedaan. Hij is 30 jaar dus dat kan nog meespelen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gedoe om niks, lijkt het. De meest betrouwbare bron van allemaal heeft pas net gereageerd na een dagje informatie inwinnen. En volgens hem is Ajax zeker niet de eerste optie voor Berghuis.
En nu blijkt er ook helemaal geen sprake te zijn van een gelimiteerde transfersom, maar een afspraak dat de opbrengst vanaf een bepaald bedrag wordt verdeeld tussen Berghuis en Feyenoord. Lekker bezig, Mike Verweij. Bommetjes droppen om niets.

Maasveld

Well-known member
En nu blijkt er ook helemaal geen sprake te zijn van een gelimiteerde transfersom, maar een afspraak dat de opbrengst vanaf een bepaald bedrag wordt verdeeld tussen Berghuis en Feyenoord. Lekker bezig, Mike Verweij. Bommetjes droppen om niets.
Veel Feyenoorders op hun achterste poten, noem dat maar niets.

Max

Administrator
Forumleiding

Het is altijd al een beetje als een vage afspraak gepresenteerd. Vanaf 4 miljoen euro en vorig jaar 8 miljoen euro moet Feyenoord gaan praten/meewerken en inderdaad wordt het meerdere verdeeld tussen beide partijen. Het is wel vaak geïnterpreteerd als een gelimiteerde afkoopsom waarbij een eventuele meeropbrengst zou worden gesplit. Voor Berghuis is het natuurlijk prima als de kopende club 4 miljoen lapt en hij onderhands tekengeld krijgt.

Miramar

Well-known member
Tja..
1ec01a54fb2f78a8e30558e1f51ed121.jpg

Abubakari

Well-known member
Televaag, waren mijn reflexen (waar overigens geen greintje boosheid bij kwam kijken) toch wat waard.
Er is niet alleen rook, er is ook vuur.

Leuk, zo'n soap.

Driessen weet dat Berghuis 'wil gaan oogsten'. "Dat kan bij Ajax", stelt hij in een video van De Telegraaf. "Die vier miljoen euro staat gewoon in het contract. Ze hebben wel afgesproken bij het tekenen van het contract: wat we extra krijgen dat delen we. Maar toen was Mino Raiola nog zijn zaakwaarnemer. Zijn huidige manager (Guido Albers, red.) hoeft er niet per se aan te verdienen en zegt: hij kan voor vier miljoen naar Ajax."

"Dat Ajax zich officieel gemeld heeft in Rotterdam, wil wel zeggen dat Berghuis oren heeft naar een transfer naar Ajax. Anders gaat niet iedereen zich de ellende op de hals halen die dit met zich meebrengt."

Bovenaan