Ik denk dat Neres weg gaat, Berghuis voor Neres, dan ga je er voor 4 miljoen niet op achteruit. Zeker niet met de Neres van na zijn blessures, daar werd ik niet heel blij van. En Neres heeft aardig wat minuten gemaakt, dus dat zal Berghuis ook wel lukken. Voor 4 bmiljoen haal je iemand wiens rendement 1 minder is dan Tadic (Tadic 14 goals-17 assists en Berghuis heeft 18-12). Zou sowieso een mooie stunt zijn, maar Berghuis is vooral een uitstekende aanvulling voor de selectie voor erg weinig geld. Ik hoop dat het doorgaat.Maar waar speelt Anthony dan?
Sterker nog, in de Kuip zullen ze waarschijnlijk lijdzaam moeten toezien hoe de grote rivaal voor een schijntje de beste speler weg zal kapen uit Rotterdam.
Waarom niet?Hmm, Berghuis op links weet ik zo net nog niet
Daar staat Tadic toch 33,8 wedstrijd, is nooit geblesseerd en hoeft nooit rust. Antony is straks eerst weg voor de OS, sowieso goed om een goeie back up te hebben daar. Antony speelt niet alles, is nog jong, voor de breedte van je selectie voor 4 miljoen 30 doelpunten halen, buitenkansje.Hmm, Berghuis op links weet ik zo net nog niet
Wolfsburg is inderdaad een gruwelijk saaie stad. Maar het hotel tegenover het treinstation is prima.
Als je daar heen treint kun je ze al in je coupé zien zitten.Vallen er daar nog wat hoeren te zien vanuit de trein?
En nu blijkt er ook helemaal geen sprake te zijn van een gelimiteerde transfersom, maar een afspraak dat de opbrengst vanaf een bepaald bedrag wordt verdeeld tussen Berghuis en Feyenoord. Lekker bezig, Mike Verweij. Bommetjes droppen om niets.Gedoe om niks, lijkt het. De meest betrouwbare bron van allemaal heeft pas net gereageerd na een dagje informatie inwinnen. En volgens hem is Ajax zeker niet de eerste optie voor Berghuis.
Veel Feyenoorders op hun achterste poten, noem dat maar niets.En nu blijkt er ook helemaal geen sprake te zijn van een gelimiteerde transfersom, maar een afspraak dat de opbrengst vanaf een bepaald bedrag wordt verdeeld tussen Berghuis en Feyenoord. Lekker bezig, Mike Verweij. Bommetjes droppen om niets.
En nu blijkt er ook helemaal geen sprake te zijn van een gelimiteerde transfersom, maar een afspraak dat de opbrengst vanaf een bepaald bedrag wordt verdeeld tussen Berghuis en Feyenoord. Lekker bezig, Mike Verweij. Bommetjes droppen om niets.
Is ook wat waard natuurlijk.Veel Feyenoorders op hun achterste poten, noem dat maar niets.
Ik heb me er prima mee vermaakt.Is ook wat waard natuurlijk.
Er is niet alleen rook, er is ook vuur.Televaag, waren mijn reflexen (waar overigens geen greintje boosheid bij kwam kijken) toch wat waard.