Ajax Transfertopic

Batigoal

Well-known member
Toch naar de club waar hij altijd wilde spelen dus:
Co2uioCUAAATaK4.jpg
 

Batigoal

Well-known member
Overigens hier ondergesneeuwd door de geruchten rondom Berghuis, maar Carel Eiting is definitief vertrokken. Hij gaat naar het Genk van John van de Brom. Zonde dat die jongen het hier niet gered heeft, was toch één van de veelbelovende talenten. Hopelijk dat hij bij Genk wel gaat slagen. Zal in ieder geval het vertrouwen van Vd Brom krijgen.
 

Abubakari

Well-known member
We hebben onze eigen badgekisser, Tadic raakte niet uitgepraat over zijn liefde voor Ajax, maar schijnt nu naar Milan te willen omdat ie daar wat meer kan verdienen.
Want pak scudetto kan ie bij Milan wel vergeten.
Overmars zegt dat Ajax hem niet laat gaan, maar we weten allemaal wat er gebeurt als een speler weg wil.
Of het ook allemaal waar is weet ik niet, maar waar rook is zal wel vuur zijn. Voordeel is dat Ajax wel flink kan cashen voor een bijna 33 jarige. Nadeel is dat je een zeer belangrijke speler kwijt raakt.
 

Batigoal

Well-known member
Tadic is zo ongeveer het gezicht van het Ajax van de laatste jaren. Nu zijn we sportief altijd over het vertrek van belangrijke spelers gekomen, maar het zou knap klote zijn als Tadic weg gaat. Zo belangrijk voor de ploeg op en buiten het veld. En als Ajacied heerlijk om in je team te hebben.
 

ALenstra

Well-known member
Hij is inderdaad een aanjager. Niet te beroerd om medespelers terecht te wijzen als ze niet professioneel bezig zijn. Ik was sowieso verrast toen hij destijds voor Ajax koos. Ik denk dat hij na die jaren bij Ajax toch weer in een grote competitie wil spelen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Tadic naar AC Milan? Mooie stap voor hem. De Serie A is steeds beter en leuker geworden de laatste jaren en met Milan kan hij volgend jaar ver reiken in de CL.

Wat vraagt Ajax voor hem?
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik zou gewoon 30 miljoen vragen dan haken die armoedzaaiers vanzelf wel af.
Ik las ergens dat hij daar 4 miljoen per jaar kan gaan verdienen, dat pakt hij bij ons toch ook?
 
Bovenaan