Ajax Transfertopic

Satyr

Administrator
Forumleiding
Tagliafico mag gaan proberen om kaarten te pakken voor West Ham. Overigens slechts 12 miljoen euro, dat valt een beetje tegen
 

Batigoal

Well-known member
Dat zat eraan te komen. Neres zal ook wel gaan. Jammer dat ze vertrekken, maar voor de doorstroming wel goed.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat zat eraan te komen. Neres zal ook wel gaan. Jammer dat ze vertrekken, maar voor de doorstroming wel goed.
Gaat Ajax nu nog een linksback halen of wordt het intern opgelost? En in het geval van het laatste, wie gaat dat dan zijn?
 

Batigoal

Well-known member
Gaat Ajax nu nog een linksback halen of wordt het intern opgelost? En in het geval van het laatste, wie gaat dat dan zijn?
Ben ik ook benieuwd naar. Het kan zijn dat Ajax het met Blind en Martinez wil oplossen, maar dan vind ik het centraal wel dunnetjes worden aangezien Magallan naar Anderlecht gaat en er officieel nog niemand uit de jeugd daar is doorgeschoven. In de voorbereiding toen Nico er nog niet was deed Baas het niet onverdienstelijk, maar ik weet niet of Ten Hag dat als serieuze optie ziet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ben ik ook benieuwd naar. Het kan zijn dat Ajax het met Blind en Martinez wil oplossen, maar dan vind ik het centraal wel dunnetjes worden aangezien Magallan naar Anderlecht gaat en er officieel nog niemand uit de jeugd daar is doorgeschoven. In de voorbereiding toen Nico er nog niet was deed Baas het niet onverdienstelijk, maar ik weet niet of Ten Hag dat als serieuze optie ziet.
Afblijven van Malacia!!

Maar serieus, ik zou het wel zonde vinden als Blind het hele seizoen linksback moet spelen. Vind hem in de as veel beter.
 

Batigoal

Well-known member
Afblijven van Malacia!!

Maar serieus, ik zou het wel zonde vinden als Blind het hele seizoen linksback moet spelen. Vind hem in de as veel beter.
Ik ook en Martinez vind ik op linksback ook niet goed genoeg.

Als Ajax de transfermarkt op gaat zijn Malacia of Wijndal de voor de hand liggende opties of anders een veel te dure Zuid-Amerikaan. Voorheen las je uitstekende verhalen over Salah-Eddine, maar die is een hele poos eruit geweest met een zware blessure, dus die heeft bij Jong Ajax nog amper gespeeld. Geen idee of hij nog op niveau kan komen.
 

BlauwVinger

Well-known member
Fanboys beschouw(d)en een overstap van Tagliafico naar West Ham United als een sportieve degradatie 'omdat je dan geen Champions League speelt'. In de Premier League speel je elke wéék Champions League en niet een paar potjes tot December om vervolgens misschien te overwinteren in de Europa League.
 

BlauwVinger

Well-known member
Oh jeetje, een tere sneer geraakt, Abubakari? Jij krijgt van mij toestemming je weggehaalde stijlloze en ordinaire cri de coeur opnieuw te roepen. Je mag het fluisteren want niemand luistert mee. Het blijft onder ons.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Voor Neres leek Leicester een reële optie, maar die gaan voor Ademola Lookman van RB Leipzig. Zou toch wat zijn als we Tagliafico, Neres én Onana niet weten te slijten.
 
Bovenaan