Abubakari
Well-known member
Heeft ie vorig seizoen tot ieders grote tevredenheid veel gespeeld, volgens de kenners de plek waar hij het best tot zijn recht komt. Overigens stond ie daar vandaag niet, daar stond Martinez.Centraal
Heeft ie vorig seizoen tot ieders grote tevredenheid veel gespeeld, volgens de kenners de plek waar hij het best tot zijn recht komt. Overigens stond ie daar vandaag niet, daar stond Martinez.Centraal
Gaat Ajax nu nog een linksback halen of wordt het intern opgelost? En in het geval van het laatste, wie gaat dat dan zijn?Dat zat eraan te komen. Neres zal ook wel gaan. Jammer dat ze vertrekken, maar voor de doorstroming wel goed.
Ben ik ook benieuwd naar. Het kan zijn dat Ajax het met Blind en Martinez wil oplossen, maar dan vind ik het centraal wel dunnetjes worden aangezien Magallan naar Anderlecht gaat en er officieel nog niemand uit de jeugd daar is doorgeschoven. In de voorbereiding toen Nico er nog niet was deed Baas het niet onverdienstelijk, maar ik weet niet of Ten Hag dat als serieuze optie ziet.Gaat Ajax nu nog een linksback halen of wordt het intern opgelost? En in het geval van het laatste, wie gaat dat dan zijn?
Afblijven van Malacia!!Ben ik ook benieuwd naar. Het kan zijn dat Ajax het met Blind en Martinez wil oplossen, maar dan vind ik het centraal wel dunnetjes worden aangezien Magallan naar Anderlecht gaat en er officieel nog niemand uit de jeugd daar is doorgeschoven. In de voorbereiding toen Nico er nog niet was deed Baas het niet onverdienstelijk, maar ik weet niet of Ten Hag dat als serieuze optie ziet.
Ik ook en Martinez vind ik op linksback ook niet goed genoeg.Afblijven van Malacia!!
Maar serieus, ik zou het wel zonde vinden als Blind het hele seizoen linksback moet spelen. Vind hem in de as veel beter.
Eigenlijk ben je in je hart best een sympathiek oud besje he?Jij krijgt van mij toestemming.
PSV schijnt nog wat spelers te zoeken.Voor Neres leek Leicester een reële optie, maar die gaan voor Ademola Lookman van RB Leipzig. Zou toch wat zijn als we Tagliafico, Neres én Onana niet weten te slijten.