Ajax Transfertopic

Eef de Kip

Well-known member
Als Ajax zijnde kun je nou eenmaal niet mee met clubs uit de bundesliga. Die tv gelden zijn daar zoveel hoger, daar kunnen we hier in Nederland niet aan tippen.
 

Batigoal

Well-known member
Nog een keeper! Go Ahead-talent Jay Gorter gaat er waarschijnlijk ook nog bijkomen. Inmiddels sparen we ze gewoon.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nee, hoewel op termijn wellicht wel. Steek is goed maar Pasveer ook en Gorter is een talent die misschien we bijna net zo goed is maar waarschijnlijk nog niet goed genoeg om Steek en Pasveer nu al te verdringen.
Maar ik sluit niet uit dat hij over een jaar of 2 wel beter is hoewel dat nog erg vroeg is om nu al te zeggen.
Afwachten dus maar.
 

Batigoal

Well-known member
Nee, hoewel op termijn wellicht wel. Steek is goed maar Pasveer ook en Gorter is een talent die misschien we bijna net zo goed is maar waarschijnlijk nog niet goed genoeg om Steek en Pasveer nu al te verdringen.
Maar ik sluit niet uit dat hij over een jaar of 2 wel beter is hoewel dat nog erg vroeg is om nu al te zeggen.
Afwachten dus maar.

Hmm, dus eigenlijk zeg je dat Gorter misschien wel het talent heeft om op termijn eerste keeper te worden, maar misschien ook niet.

Gewaagde voorspelling Eef, zelfs voor jouw doen!
 

ALenstra

Well-known member
Technisch directeur Florian Schulz van RB Leipzig heeft in de Bild laten weten dat Brian Brobbey gewoon naar RB Leipzig komt.
 

Abubakari

Well-known member
Technisch directeur Florian Schulz van RB Leipzig heeft in de Bild laten weten dat Brian Brobbey gewoon naar RB Leipzig komt.
Mooi zo. Blij mee. Zag Brobbey laatst bij Ajax tv en toen kreeg ik ook niet de indruk dat ie alweer aan een terugkeer dacht.
 

Batigoal

Well-known member
Hopelijk met nog wat extra voorwaarden zoals een doorverkooppercentage ofzo. Maar anders ook prima deal!
 
Bovenaan