Eef de Kip
Well-known member
Doe nou maar niet alsof je 'm niet kent.
Ha, was ook mijn eerste gedachte. 😁Doe nou maar niet alsof je 'm niet kent.
Transfer van Quincy Promes naar Spartak Moskou is nu officieel, er is overeenkomst tussen de clubs.
Toch wel apart dat met Malen, Rijkhof en Brobbey nu al drie van die grote talentvolle spitsen ervoor kiezen om elders te kijken.
Misschien ook niet gek, aangezien Ajax de laatste jaren natuurlijk veel geld heeft betaald voor spitsen van buitenaf.
Dat blijkt helemaal niet uit het laatste. Dat bevestigt alleen maar wat mij opviel. Dat verdedigers blijkbaar wel kansen krijgen en pakken en talentvolle aanvallers hun biezen pakken en Ajax daar vooral aankopen heeft staan. Dat vind ik erg opvallend.
Het schijnt dat Onana geschorst is. Dus het zou maar zo kunnen dat daarom de komende tijd een stuk of 100 keepers aan Ajax gekoppeld worden. Weet jij het ook even.Als 2e keeper bij Jong Ajax?
Houdt je mooi van de straat. Zullen nog wel wat geruchten komen en boven het okoye gerucht staat nog een ander gerucht, ook een jonge net doorgebroken keeper.Het zijn inderdaad geruchten. Maar dat weerhoudt me er niet van om er op te reageren.
Dit gerucht bleek wel te kloppen. Ajax heeft contact opgenomen met Sparta over hem.Houdt je mooi van de straat. Zullen nog wel wat geruchten komen en boven het okoye gerucht staat nog een ander gerucht, ook een jonge net doorgebroken keeper.
Hoe oud was Onana eigenlijk toen hij eerste keeper werd bij Ajax?