Oei, dan is de crisis wel erg hoog. Normaal gesproken weet je alles wat Ajax aangaat en is er altijd een antwoord waarom jullie de beste zijn.Deshawn Redan heb je ook nog. Het wordt wel lastig om een zelfopgeleide spits op te kunnen stellen als ze allemaal vroegtijdig vertrekken. Waarom, ik heb geen idee.
Crisis is gevegt die zelfs niet meer tegen beter weten in blijft roepen dat PSV kampioen wordt.Oei, dan is de crisis wel erg hoog. Normaal gesproken weet je alles wat Ajax aangaat en is er altijd een antwoord waarom jullie de beste zijn.
Flauwe reactie.Crisis is gevegt die zelfs niet meer tegen beter weten in blijft roepen dat PSV kampioen wordt.
Al gaan er nog zoveel jeugdspelers weg, er blijven er genoeg over om de beste te blijven, dus ik ben er niet zo mee bezig, anders zou ik het wel verklaren.
Oei, dan is de crisis wel erg hoog. Normaal gesproken weet je alles wat Ajax aangaat en is er altijd een antwoord waarom jullie de beste zijn.
Dat die gasten op hun 16e Ajax verlaten voor een buitenlandse topploeg zal niet zoveel te maken hebben met het perspectief op een doorbraak, maar gewoon omdat die jongens dat een gave overstap vinden. Leipzig en Dortmund vallen daar tegenwoordig ook onder, mede vanwege hun aantrekkelijke voetbal met grotendeels jonge (maar vrijwel geen enkele eigen jeugd) spelers. Het zijn ook bijna alleen maar (aanvallende) middenvelders en aanvallers bij Ajax de laatste jaren die worden weggeplukt. Verdedigers blijven over en daarvan stromen er jaarlijks keurig een paar door naar het eerste team. Uit dat laatste blijkt al dat het vrijwel niets te maken heeft met toekomstperspectief.
Dat blijkt helemaal niet uit het laatste. Dat bevestigt alleen maar wat mij opviel. Dat verdedigers blijkbaar wel kansen krijgen en pakken en talentvolle aanvallers hun biezen pakken en Ajax daar vooral aankopen heeft staan. Dat vind ik erg opvallend.
Maar het is toch een beetje opportunistisch dat een 16 jarige vertrekt omdat die geen kansen krijgt? Daar komt bij dat er voor aanvallers nou eenmaal een pak meer interesse is dan voor verdedigers.Dat blijkt helemaal niet uit het laatste. Dat bevestigt alleen maar wat mij opviel. Dat verdedigers blijkbaar wel kansen krijgen en pakken en talentvolle aanvallers hun biezen pakken en Ajax daar vooral aankopen heeft staan. Dat vind ik erg opvallend.
Jep. Maar dan is het opvallend waarom de aanvallers die interesse wel krijgen en bv verdedigers niet.Als die aanvallers al op hun 16e kiezen om in te gaan op buitenlandse interesse heeft dat toch weinig te maken met wel of geen kansen krijgen?
Dat dacht ik ook ja, speel je bij Feyenoord, ga je naar Energie Cottbus. 😃Er gaan zelfs spelers naar Energie Cottbus en Northampton Town.