Ajax Transfertopic

Eef de Kip

Well-known member
Hij had het bij Ajax moeten laten zien, en bij Twente heeft hij ook geen indruk gemaakt.
Verder heb ik het idee dat alles momenteel bij 'm lukt, mij benieuwen of hij dat over een langere periode voor elkaar krijgt.

Vraag me alleen af of hij nou verkocht is of verhuurd?
 

Maasveld

Well-known member
Hij had het bij Ajax moeten laten zien, en bij Twente heeft hij ook geen indruk gemaakt.
Verder heb ik het idee dat alles momenteel bij 'm lukt, mij benieuwen of hij dat over een langere periode voor elkaar krijgt.

Vraag me alleen af of hij nou verkocht is of verhuurd?
Verkocht geloof ik.
 

Batigoal

Well-known member
Ook wel opmerkelijk gerucht is dat Inter geïnteresseerd zou zijn om Razvan Marin over te nemen van Cagliari/Ajax.
 

Atreides

Well-known member
Hij had het bij Ajax moeten laten zien, en bij Twente heeft hij ook geen indruk gemaakt.
Verder heb ik het idee dat alles momenteel bij 'm lukt, mij benieuwen of hij dat over een langere periode voor elkaar krijgt.

Bij Ajax heeft hij in het eerste bij vlagen goed gespeeld en was bij het tweede een goede speler. Bij Twente deed Lang het voor mijn gevoel wel goed. Ik denk dat hij met een verhuurperiode bij Ajax ook had kunnen slagen. Je zag dat hij voor het seizoen 18/19 ook al best een goede indruk maakte....

We gaan het zien. in elk geval leuk dat Lang en Botman elders forse stappen kunnen zetten.
 

Abubakari

Well-known member
En Klaassen, hoewel niet in vorm kan daar toch ook gewoon spelen?
Dan kan Martinez of alvarez gewoon als verdedigende middenvelder.
Ten Hag ziet in Martinez geen middenvelder zei hij gister bij ESPN, ik denk dat hij in Klaassen ook geen 10 ziet, anders had hij hem daar denk ik al neergezet en Alvarez op de plek van Klassen. Met Huntelaar en Promes ben je 2 spelers kwijt, zal vast 1 voor teruggehaald worden.
Heb je daar een bron van? De Britse pers noemt hem trouwens van de Bleak n.a.v. zijn zwakke optreden gisteren.
Ja, Man U heeft vd Beek aardig gesloopt. Van sterke speler bij een CL halve finalist naar speler die ze helemaal niet nodig hebben en die dus op de bank zitte verpieteren, kan me voorstellen dat het dan lastig wordt om er gelijk te staan op die spaarzame momenten dat hij eens mee mag doen. Gauw wegwezen daar, staat stil in zijn ontwikkeling en er is vast wel een goeie club in een grote competitie waar hij wel aan spelen toe komt. Tot die tijd maar verhuren aan Ajax lijkt mij een prima optie.
Bazoer zou volgens de T graag terug willen naar Ajax. Lijkt me een interessante optie gezien zijn huidige vorm, 1,5 jaar lopend contract en een geschatte marktwaarde van 3 miljoen. Wel vraag ik me af in hoeverre Bazoer voldoende mentaliteit heeft voor Ajax, gelukkig is EtH goed met lastige knapen.

Mocht Promes wel verkocht worden kun je Klaasen doorschuiven naar 10 en heb je nóg een all-rounder in je selectie.
Bazoer met zijn kutmentaliteit moeten we maar niet meer aan beginnen.

Lang wordt nu flink gehyped, doet het ook best wel goed bij Brugge, maar het feit dat hij zelden de 90 minuten vol weet te maken zegt ook wel iets over zijn mentaliteit, ik vind het een beetje een verongelijkt ventje.
 

Batigoal

Well-known member
Kamaldeen Sulemana moet de vervanger voor Promes worden. Dat is net als Kudus weer een Ghanees die is opgeleid bij het Deense Nordsjaelland.
 

JMD

Well-known member
Idrissi komt erachter dat van AZ naar Sevilla toch een te grote stap is. Ik hoop dat Stengs en Boadu opgelet hebben en eerst naar Ajax (of PSV) gaan. Ze kunnen daar in Alkmaar nog zo hard van de daken schreeuwen dat ze PSV en Ajax gaan bijlopen, maar dat gaat gewoon niet gebeuren. Zeker wel eens een seizoen, maar no way op de lange termijn. Te klein achterland, Ajax dat geografisch te dicht in de buurt zit, te klein stadion enz...
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja ok, maar dat neemt nog steeds niet weg dat ze never nooit aan Ajax (of PSV) zullen verkopen.
Vraag me sowieso af of er in het buitenland een club is die nu 15 tot 20 miljoen voor die gasten af gaat tikken.
 

Batigoal

Well-known member
Idrissi had ik niet verwacht. Vond het bij AZ een erg goede speler, dus prima dat hij er bij komt!

Sulemana wordt 'm inderdaad niet nu; een transfer in de zomer lijkt realistischer.
 

Eef de Kip

Well-known member
Die heeft een half jaar gelden 12 miljoen gekost dus die zullen ze niet zo maar laten gaan.
Eerst maar is kijken of hij er wat van bakt.
 

Abubakari

Well-known member
Wijndal is ook niet echt aan een sterk seizoen bezig, gister bij de 0-1 verdedigde hij ook niet echt best. Blind linksback als Tagliafico vertrekt zodat Martínez in de basis kan lijkt mij een betere oplossing, goedkoper ook.
 
Bovenaan