Ajax Transfertopic

Eef de Kip

Well-known member
Promes weg zal wel betekenen dat er nog iemand bij komt. Hopelijk iemand die op 10 kan spelen, want met Kudus duurt het wel wat lang. En Labyad op 10 blijft toch behelpen.
En Klaassen, hoewel niet in vorm kan daar toch ook gewoon spelen?
Dan kan Martinez of alvarez gewoon als verdedigende middenvelder.
 

Atreides

Well-known member
Bazoer zou volgens de T graag terug willen naar Ajax. Lijkt me een interessante optie gezien zijn huidige vorm, 1,5 jaar lopend contract en een geschatte marktwaarde van 3 miljoen. Wel vraag ik me af in hoeverre Bazoer voldoende mentaliteit heeft voor Ajax, gelukkig is EtH goed met lastige knapen.

Mocht Promes wel verkocht worden kun je Klaasen doorschuiven naar 10 en heb je nóg een all-rounder in je selectie.
 

Atreides

Well-known member
Is die marktwaarde van 3 miljoen representatief voor de som geld die Bazoer daadwerkelijk zou moeten kosten?

Meestal is transfermarkt vrij accuraat. Ik verwacht persoonlijk dat Bazoer meer moet kosten, maar ik denk dat Vitesse wel blij is met 5/6 miljoen. Volgend jaar gratis de deur uit wandelen is ook geen prettig gegeven.
 

ALenstra

Well-known member
West Ham United heeft ook belangstelling voor Hlozek maar heeft wel te horen gekregen dat er minstens 20 miljoen pond afgetikt moet worden.
 
Bovenaan