Ruilen zou het mooiste zijn.Promes out, Ødegaard in. Dat zou voor Ajax het beste zijn denk ik.
Buitenkans voor Real.Ruilen zou het mooiste zijn.
In de zoektocht naar een opvolger voor de mogelijk vertrekkende Marco Rose heeft Max Eberl volgens de immer goed ingevoerde BILD geïnformeerd naar Erik Ten Hag.
Klopt, je wil natuurlijk wel een club coachen die de 2de ronde van de Champions League haalt.Ah, dat zou een mooie stap voorwaarts zijn voor Ten Hag!
Dat zou voor hem een mooie deal zijn.Arno Vermeulen zegt net dat Quincy Promes waarschijnlijk naar Spartak Moskou gaat. Transfersom rond de 12 miljoen.
Hij mag zich gewoon overal naar toe verplaatsen.Dat zou voor hem een mooie deal zijn.
Maar ik dacht dat een persoon die verdacht wordt van een misdrijf het land (of de EU) niet uit mocht?
Dat zou voor hem een mooie deal zijn.
Maar ik dacht dat een persoon die verdacht wordt van een misdrijf het land (of de EU) niet uit mocht?
Mijn gelijk betekent niet dat ik het er mee eens ben.Promes mag gewoon reizen voor transfer of Europees uitduel
Quincy Promes wordt de laatste tijd gelinkt aan een terugkeewww.ajaxshowtime.com
Nou, het mag zelfs van gevegt. Dus dan zal het wel goed zijn.
Wel een beetje raar, 32 jaar.Mijn gelijk betekent niet dat ik het er mee eens ben.
Mijn hoop is dat hij nog 32 jaar in het eerste van Ajax speelt.