Ajax Transfertopic

Atreides

Well-known member
vi bericht dat Ajax ondertussen helemaal klaar is met Brobbey en het steeds maar weigeren van de contractverlenging.
 

Batigoal

Well-known member
En die tekende keurig bij toch?

Wel makkelijk om dan vooral naar Raiola te wijzen.

Na maanden van moeizame onderhandelingen was hij inderdaad de uitzondering op de regel bij Ajax die bijtekende.

Zonder gekheid; die discussie over Raiola hoeven we wat mij betreft niet nog een keer te voeren, maar het is wel een feit dat het met hem de vraag is of spelers willen bijtekenen bij Ajax (zie Kluivert, Bazoer, Riedewald, Tete, Kishna, Bouy, Redan, Malen en nog langer geleden de beruchte soaps rond Escudé, Maxwell en Grygera). En nu waarschijnlijk Brobbey.
 

Maasveld

Well-known member
Van dat eerste rijtje zijn precies 0 spelers beter geworden van hun vertrek. Je zou toch hopen dat er ergens een lichtje moet gaan branden bij meneer Brobbey.

EDIT: Al moet ik er wel bij zeggen dat de zaak met de komst van Haller wel enigszins veranderd is.
 

JMD

Well-known member
Oke het is maar Bild dat het meldt, maar drop het hier toch even: volgens deze Duitse krant zou Huntelaar in gesprek zijn met Schalke'04 om die club te helpen te behouden voor de BL.
 

Eef de Kip

Well-known member
Doe ff niet zo bijdehand joh.


@Bati, ik ben bang dat hij ondanks zijn talent nog wel even te gaan heeft. Elke keeper is denk ik minden dan Onana maar ik ben bang dat je er met Drommel wel iets te veel op achteruit gaat, krijg je ook weer dat hij moet wennen aan het Ajax systeem dus denk niet dat dat 'm gaat worden.
 
Bovenaan