Aan dat blowhoofd van Neres hebben ze ook nog niks gedaan, dus ik waag het te betwijfelen.
Je wil niet weten hoe Neres voor de operatie eruit zag ;-).
Aan dat blowhoofd van Neres hebben ze ook nog niks gedaan, dus ik waag het te betwijfelen.
Is dat die journalist die meldde dat Ajax voor 9 miljoen de resterende transferrechten van Neres heeft gekocht, hetgeen door Freek wordt ontkend?Die Freitas is naar verluidt een zeer goed ingevoerde Braziliaanse journalist. De sambaversie van Freek zeg maar.
Ajax heeft het goed voor elkaar. Ook Ziyech die langer blijft. Eigenlijk zouden ze Van de Beek ook nog moeten overtuigen een jaartje eraan vast te plakken. Zoveel wedstrijden heeft hij ook nog niet gespeeld voor Ajax.
Ik zou Justin KLuivert eens polsen voor een terugkeer naar Amsterdam als ik Overmars was.
Ja, dat Feyenoordbeleid om oud-spelers die elders niet aan de bak komen terug te halen moeten we inderdaad gaan kopieren.Ik zou Justin KLuivert eens polsen voor een terugkeer naar Amsterdam als ik Overmars was.
Je hebt er meer aan dan aan Dolberg lijkt me..