Ajax Transfertopic

Batigoal

Well-known member
Is dat diezelfde Braziliaanse journalist die een paar keer wist te melden dat Richarlison bij Ajax getekend had?

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax heeft het goed voor elkaar. Ook Ziyech die langer blijft. Eigenlijk zouden ze Van de Beek ook nog moeten overtuigen een jaartje eraan vast te plakken. Zoveel wedstrijden heeft hij ook nog niet gespeeld voor Ajax.

SanMark.

Well-known member
Ajax heeft het goed voor elkaar. Ook Ziyech die langer blijft. Eigenlijk zouden ze Van de Beek ook nog moeten overtuigen een jaartje eraan vast te plakken. Zoveel wedstrijden heeft hij ook nog niet gespeeld voor Ajax.

En de Ligt en de Jong terug moeten kopen.

Maar waarschijnlijk heeft die lul van een Overmars er geen terugkoopclausule bij in bedongen.

Batigoal

Well-known member
Je hebt er meer aan dan aan Dolberg lijkt me..

In dat geval hadden we een paar weken geleden oud-jeugdproduct Malen moeten terughalen. Dat heeft ook meer zin dan proberen die bolle Bergwijn te kopen voor veel te veel geld.

Wat je wel hebt met al die beloftes en verlengingen is dat de uitstroom volgend jaar veel groter gaat zijn. Al zal Overmars meer nog dan vorig jaar kampioen willen worden vanwege de directe plaatsing voor de CL.

Batigoal

Well-known member
Lisandro Magallan was gisteravond aandachtig toeschouwer bij Jong AZ-Telstar. Nu kan ik me best voorstellen dat Magallan voetballiefhebber is, maar het lijkt me logischer dat hij aanwezig was om te onderhandelen over een transfer/verhuur naar AZ. Zou ook logisch zijn met al die nieuwe centrumverdedigers.

Bovenaan