Ajax Transfertopic

Eef de Kip

Well-known member
Er zou nu zelfs 60 miljoen zijn geboden op Neres door MU. Of het 100% waar is weet je natuurlijk nooit maar ik ben bang dat hij weg gaat. Heb ook het idee dat hij zelf weg wil omdat hij (nog) niet in is gegaan op een verbeterd contract.

Batigoal

Well-known member
Er zou nu zelfs 60 miljoen zijn geboden op Neres door MU. Of het 100% waar is weet je natuurlijk nooit maar ik ben bang dat hij weg gaat. Heb ook het idee dat hij zelf weg wil omdat hij (nog) niet in is gegaan op een verbeterd contract.

In principe is Promes gehaald om een vertrek van hem of Ziyech op te vangen. Alhoewel ik liever heb dat we een sterke bank hebben.

Eef de Kip

Well-known member
Ok top, had ik eerlijk gezegd niet meer verwacht. Daar ben ik wel erg blij mee. Die zal wel een schot meer zijn gaan verdienen maar geld speelt even geen rol.
Mn in de Europese campagne naast Tadic in de spits is die belangrijk dus een halve finale CL lijkt me wel haalbaar.

Batigoal

Well-known member
Ok top, had ik eerlijk gezegd niet meer verwacht. Daar ben ik wel erg blij mee. Die zal wel een schot meer zijn gaan verdienen maar geld speelt even geen rol.
Mn in de Europese campagne naast Tadic in de spits is die belangrijk dus een halve finale CL lijkt me wel haalbaar.

Je moet je altijd willen verbeteren, dus ik zet in op minstens de CL-finale.

Pascallovic

Well-known member
Prima nieuws. Dan blijft je aanval dus nagenoeg intact. Neem aan dat zijn speeltijd komende periode steeds meer wordt opgebouwd.

Atreides

Well-known member
Ajax zou bezig zijn om Hakim n?g langer aan zich te binden ?n de beste betaalde eredivisiespeler te maken. Dat zou toch echt wel een gouden zet zijn van Overmars. Gisteren al het cadeautje dat Neres nog een jaartje langer blijft. Nu deze optie weer.

Als het het lukt om na Neres ook Hakim binnenboord te houden zou het vertrek van vd Beek toch veel minder storend zijn. Zeker niet als vd Beek voor de hoofdprijs gaat naar ??n van de grootste clubs ter wereld.

Hankie

Well-known member
Ik ben van mening dat Hakim zijn inbreng dit jaar minder zal zijn en dat het juist 1 van de spelers is die je kan gaan missen. Van de Beek is belangrijker voor het team en een speler die niet 1 op 1 is te vervangen.

Atreides

Well-known member
Ik ben van mening dat Hakim zijn inbreng dit jaar minder zal zijn en dat het juist 1 van de spelers is die je kan gaan missen. Van de Beek is belangrijker voor het team en een speler die niet 1 op 1 is te vervangen.

Wat je stelt kan ik me grotendeels wel in vinden. Neemt niet weg dat Ajax vorig jaar al een luxe probleem had en nu heb je ook nog Promes. Dus als er iemand weggaat is dat niet heel erg.

Komt bij dat ik liever zie dat er dit jaar drie sterkhouders vertrekken en volgend jaar nog 3/4 dan dat je in ??n keer een nieuw team moet bouwen.

Batigoal

Well-known member
Promes speelde bij Spartak regelmatig op 10, Ziyech kan dat ook wel evenals Tadic. Uiteraard vullen ze het weer anders in als Donny, maar iemand met zijn speelstijl en kwaliteiten is sowieso niet te vinden.

En we hebben Siem nog!

Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Als we het niet meer weten gooien we Noa Lang erin. Mocht dat niet werken hebben we nog onze draufg?nger Dani de Wit. Als we echt in paniek zijn hebben we nog Zakaria Labyad.

Batigoal

Well-known member
We staan kennelijk op het punt om de 16-jarige Kelvin John te contracteren. Dat is een aanvaller uit Tanzania, uiteraard een supertalent. Hij zal dan pas wanneer hij 18 is, bij Ajax aansluiten. Afgelopen voorjaar zat Anderlecht achter hem aan.

Atreides

Well-known member
We staan kennelijk op het punt om de 16-jarige Kelvin John te contracteren. Dat is een aanvaller uit Tanzania, uiteraard een supertalent. Hij zal dan pas wanneer hij 18 is, bij Ajax aansluiten. Afgelopen voorjaar zat Anderlecht achter hem aan.

Hopelijk sturen ze hem in die twee jaar nog naar de plastisch chirurg:
Kelvin-John.jpg

Bovenaan