Michel Vlap weet wel wat meer over Vanaken te vertellen.
Er zou nu zelfs 60 miljoen zijn geboden op Neres door MU. Of het 100% waar is weet je natuurlijk nooit maar ik ben bang dat hij weg gaat. Heb ook het idee dat hij zelf weg wil omdat hij (nog) niet in is gegaan op een verbeterd contract.
Ok top, had ik eerlijk gezegd niet meer verwacht. Daar ben ik wel erg blij mee. Die zal wel een schot meer zijn gaan verdienen maar geld speelt even geen rol.
Mn in de Europese campagne naast Tadic in de spits is die belangrijk dus een halve finale CL lijkt me wel haalbaar.
Ik ben van mening dat Hakim zijn inbreng dit jaar minder zal zijn en dat het juist 1 van de spelers is die je kan gaan missen. Van de Beek is belangrijker voor het team en een speler die niet 1 op 1 is te vervangen.
We staan kennelijk op het punt om de 16-jarige Kelvin John te contracteren. Dat is een aanvaller uit Tanzania, uiteraard een supertalent. Hij zal dan pas wanneer hij 18 is, bij Ajax aansluiten. Afgelopen voorjaar zat Anderlecht achter hem aan.
Hoezo?Hopelijk sturen ze hem in die twee jaar nog naar de plastisch chirurg:
Hoezo?
Aan dat blowhoofd van Neres hebben ze ook nog niks gedaan, dus ik waag het te betwijfelen.Hij staat op de meest foto's zo als bovenstaande foto.