Ajax Transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Gelukkig is Van de Beek niet zo heilig verklaard als Frenkie de Jong. Daar zie je op social media iedere poep of scheet van voorbij komen.

Pascallovic

Well-known member
Propper is een compleet ander type dan van de Beek. Zou erg vreemd zijn als je bij een vervanger van buiten bij hem zou uitkomen. Sowieso zit Ajax wel goed qua spelers voorin. Je kan Tadic er neerzetten, of Ziyech of Promes. Al zijn ook dit natuurlijk andere type spelers dan Donny.

Atreides

Well-known member
Die gaat naar Moskou en ik denk dat Ajax iets beters zoekt. Pr?pper?

Lijkt me geen beste tien voor Ajax. Zou wel uitstekend geschikt zijn als ??n van de twee 'zessen'. Maar daar is het nogal druk momenteel met Marin, Blind, Eiting, Schone, Alvarez, Ekkelenkamp en Gravenberch.

Promes kan ook op tien, maar zal dat wel anders invullen dan vd Beek. De vraag lijkt me dan ook of je met Tadic, Hakim en Promes niet teveel dezelfde types zou hebben.

Eef de Kip

Well-known member
Precies, er loopt voldoende kwaliteit rond en dat je er op achteruit gaat daar ontkom je toch niet aan. Hoop alleen wel dat er nog ruimte is op de bank.

Pascallovic

Well-known member
Schone naar Genoa. Had niet verwacht dat ie nog zo'n stap zou gaan maken. Erg jammer. Heel belangrijk voor Ajax geweest de afgelopen 7 seizoenen.

Bovenaan