Ajax Transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Suarez wordt in januari 33 jaar, verdient een extreem hoog salaris en zijn contract loopt nog twee jaar. Ik weet niet hoe chique Barcelona het met Suarez wil afwikkelen, maar dit lijkt mij een vrij dure optie.

Unregistere

Well-known member
Geld zat.

De Amsterdamse social media afdeling is wel al weken erg bezig met Su?rez, maar dat kan toeval zijn. Daardoor zijn er wel supporters volop aan het speculeren. Grappig.

Jacco

Well-known member
Momenteel is het voorin toch niet heel erg goed bezet. Gisteren had je nog Promes op de bank, maar verder houdt het toch op?.

Atreides

Well-known member
Momenteel is het voorin toch niet heel erg goed bezet. Gisteren had je nog Promes op de bank, maar verder houdt het toch op?.

Dan hebben ze Lang, Labyad, Siem (die geen toekomst meer heeft in Amsterdam), Traor?, Band?, Unuvar en Brobbery nog.

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Neres, Tadic, Promes, Ziyech, Huntelaar. Dat zijn 5 spelers voor 3 posities en dan heb je in jong Ajax nog back up met oa Lang en Traore. Lijkt mij genoeg.

Batigoal

Well-known member
We zijn na deze transfer overigens de club in Europa met het hoogste positieve transfersaldo deze zomer.

Batigoal

Well-known member
Opvallende move. Mocht afgelopen zomer eerst weg bij Chelsea, maar na het transferverbod toch blijven. Leek me dat we met de komst van Mart?nez en Pierie al ruim bezet waren met backups op linksachter, maar goed. Had Pierie in Jong Ajax gewoon een vaste basisplaats gekregen, maar wie weet zien ze daar bij Ajax meer in LCV in.

Ergens wel jammer, ik had gehoopt op een extra middenvelder nu ook De Wit is vertrokken.

Atreides

Well-known member
Maar het is niet echt spectaculair, zeker niet als je supporters zag hopen op Vertonghen, Dani Olmo, Pr?pper, Berge en Su?rez.

Dat krijg je met kleine kinderen je geeft ze een vinger en nemen de hele hand. Het was duidelijk dat de selectie eigenlijk heel goed op orde is (mocht Marin zijn potentie vervullen).

Unregistere

Well-known member
Maar wat willen ze met deze speler eigenlijk? Is toch niet direct behoefte aan, laatst was er toch al een linksback voor Jong Ajax gehaald?

Bovenaan