Ajax Transfertopic

Eef de Kip

Well-known member
Ik vrees dat hij serieus is. Prachtige club en goed geregeld dat hij voor 150 miljoen euro kan overhoppen als hij klaar bij Juve is.

Blijft natuurlijk een B-club. Hij had gewoon voor een club met status en verleden moeten kiezen, PSG bijvoorbeeld.

Abubakari

Well-known member
Een forum vol VVD'ers gaat schande spreken van veel geld verdienen. Raarrrrr.

Wel jammer dat ze de Ligt vorig jaar beloofd hadden dat ze niet te moeilijk zouden doen. 70 miljoen vind ik eigenlijk te weinig, vooral jammer dat de Ligt (of die dikke pizzabakker) dat zo nodig moest bedingen. Laat die rijke stinkclubs lekker 100 miljoen betalen, ken jou het ferrottuh. Toch geld zat, Barca betaalt vandaag ook 135 miljoen voor Griesmans.

Maar goed, ciao de Ligt veel plezier bij juve ik was naar Barca gegaan, maar misschien is de Ligt wel gek op pasta en pizza.

Abubakari

Well-known member
Jamel is een vriend van Max. VVD er dus.

Alleen JFK,Kralinger en ik zijn geen VVD er. En vroeger had je hier zo'n PSV er, beetje oud mannetje, ik meen dat ie uit Friesland kwam, geregt ofzo, dat was ook geen VVD er. Maar voor de rest alleen maar VVD ers en aanverwante gruwel hier.

Maasveld

Well-known member

Alleen JFK,Kralinger en ik zijn geen VVD er. En vroeger had je hier zo'n PSV er, beetje oud mannetje, ik meen dat ie uit Friesland kwam, geregt ofzo, dat was ook geen VVD er. Maar voor de rest alleen maar VVD ers en aanverwante gruwel hier.
Je vergeet die AZ-opa.

Batigoal

Well-known member

:sad:

Unregistere

Well-known member
Heerlijk man. Miljoenen harken, schijf drie of vier. Doet die Overmars toch gewoon goed. :p

En het is juist sociaal als hij een deel herinvesteert bij minder bedeelde clubs, bijvoorbeeld door Bergwijn te kopen.

Al zou Ajax nu ook Moise Kean willen hebben.

Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Heb liever dat ie een centrale verdediger koopt als vervanging van de Ligt. Voorin zitten we namelijk gewoon prima, aangezien we ons daar op dit moment gewoon versterkt hebben met Promes, terwijl er nog niemand vertrokken is.

Bovenaan