Ajax Transfertopic

JMD

Well-known member
Ik begrijp het ook gewoon niet. Zo'n De Ligt komt op mij over als een zeer verstandige, keurige jongen. Dat doet me vermoeden dat hij uit een normaal gezin komt, met verstandige ouders. Wie verzint er dan om met Raiola in zee te gaan, terwijl je weet dat die man garant staat voor conflicten en gedoe. Zal best dat die man er de beste deal voor zijn spelers uit sleept (vooral ook voor zichzelf, trouwens), maar alsof De Ligt bij een andere zaakwaarnemer genoegen zou moeten nemen met een fooi. Die jongen is momenteel het meest gewilde talent van de wereld. Zelfs als ik zijn zaakwaarnemer zou zijn dan zou ik er voor hem met gemak een deal uit slepen waardoor zijn ouders, kinderen en kleinkinderen nooit (meer) hoeven te werken. Maar daarnaast zou ik ervoor zorgen dat hij Ajax door de voordeur verlaat en hij niet te boek komt te staan als geldwolf.
Precies.

Batigoal

Well-known member
En zoals wel vaker met Zuid/-Midden-Amerikanen (Richarlison, Lainez, etc.) duurt het te lang om een transfer af te ronden omdat de zaakwaarnemer leurt met de speler langs de Europese velden. Toptarget Edson Alvarez lijkt helaas uiteindelijk in Engeland te belanden. Wolves en West Ham zijn nu de voornaamste kandidaten voor hem.

Unregistere

Well-known member
Ach, dan vinden ze wel weer een andere verdediger. Iedere haalbare speler zal toch altijd wel een achteruitgang zijn ten opzichte van De Ligt, dus veel maakt het ook niet uit toch? Wolves en West Ham als concurrenten doet ook niet vermoeden dat het om een enorm talent gaat.

Ze zouden nu ook ene Lyanco volgen. Van Torino. Gerucht gaat rond in Itali?. Ook AS Roma, Zenit en, jawel, PSV hebben interesse.

Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Gewoon een mooie club voor De Ligt. Hoop wel dat Ajax wat bonussen en clausules hierbovenop heeft geregeld.

Nu gauw zijn vervanger halen.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vrees dat hij serieus is. Prachtige club en goed geregeld dat hij voor 150 miljoen euro kan overhoppen als hij klaar bij Juve is.

Bovenaan