Ajax Transfertopic

JMD

Well-known member
Misschien wel met Babel, want daar schijnt Ajax ook interesse in te hebben, wordt gezegd... Lijkt me overigens niet echt een nodige aankoop.

Batigoal

Well-known member
Arsenal zou van Hakim Ziyech zijn topprioriteit maken. Uiteraard als ze volgend seizoen Champions League spelen. Ik weet het niet. Arsenal blijft een grote club, maar heeft wel wat van zijn glorie verloren.

Pascallovic

Well-known member
Arsenal zou van Hakim Ziyech zijn topprioriteit maken. Uiteraard als ze volgend seizoen Champions League spelen. Ik weet het niet. Arsenal blijft een grote club, maar heeft wel wat van zijn glorie verloren.

Ik verwacht niet dat er veel grotere clubs gaan komen voor Ziyech, dus lijkt mij een interessante overweging.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Lijkt me sterk dat Ziyech naar Arsenal gaat. Is toch een degradatie, op het geld na. Bovendien, Arsenal kan nooit die 3,6 miljard betalen

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax Transfertopic

Met Arsenal en Tottenham weet je dat ze net te kort komen om echt die PL titel te kunnen pakken. Neemt niet weg dat het op zichzelf een prachtige club is om voor te spelen. Veel meer dan de categorie AS Roma en Arsenal zal er ook niet echt inzitten voor Ziyech lijkt mij.

Atreides

Well-known member
Lijkt me sterk dat Ziyech naar Arsenal gaat. Is toch een degradatie, op het geld na. Bovendien, Arsenal kan nooit die 3,6 miljard betalen

Kernvraag van Batigoal is wat mij betreft niet of Arsenal een leuke club is voor Ziyech (want dat is het natuurlijk!), maar of Ziyech inmiddels niet iets beters kan krijgen dan een AS Roma of Arsenal.

Janssen

Well-known member
Ajax Transfertopic

Ja man, uit naar Chelsea, City en Utd in plaats van Emmen en Fortuna. En dan ook nog spelen in dat krakkemikkige stadion van Arsenal!

ALenstra

Well-known member
Misschien wil Ziyech nog in een grote topcompetitie voetballen? Bij Ajax heeft hij al bereikt wat hij kan bereiken.

Bovenaan