Atreides heeft Nico zien springen en kopduels zien winnen met zijn 1,72. Onze nieuwe Argentijn schijnt daar nog beter in te zijn. Voor alsnog beschouw ik de scouting van Ajax daarin wat realistischer dan de mood van Pascallovic die afhankelijk van zijn gemoed een ramp of de totale armageddon voorziet. Tenzij hij echt negatief is.
Komt de dooddoener weer van de 'heb meer vertrouwen in ...'. Dat is meestal het moment dat je door je eigen argumenten heen bent. Oh, dit was je tweede argument en je eerste argument was dat er ooit iemand van dezelfde lengte de gouden bal gewonnen heeft. Wat een motivering heb jij zeg. Ik schrijf de beste jongen niet af, zeg niet dat hij er niks van kan, roep niet dat het op voorhand een miskoop is en dat dit dramatisch scoutingswerk is. Ik zeg alleen dat ik hem liever niet centraal zie gezien de rest van de verdediging die ook niet bijzonder groot is. Goh, hoe durf ik dat te zeggen.
Dat een lange speler erbij wenselijk is behoeft geen uitleg.
Dat noem jij een paar regels terug nog een ramp of de totale armageddon voorzien.
Dat bovenstaande data een aankoop niet noodzakelijkerwijs geen CV maakt nog minder. Wel wat Pascallovic claimt....
Wat mij betreft gaan we eerst kijken en dan bl?ren. Laten we ook niet vergeten dat
Nederland het langste volk ter wereld is....
Positie CV, veruit de meeste wedstrijden gespeeld: CV.
https://www.transfermarkt.nl/lisandro-martinez/leistungsdaten/spieler/480762
Ik zeg dat ie er wat mij betreft niet hoeft te spelen, niet dat hij er nooit zou hebben gespeeld. Voorlopig loop jij hier vooral te bleren dat dit de nieuwe Nico gaat worden. Je weet wel die linksback die nooit centraal staat. Je vergelijkt hem ook al met Cannavaro, want die was net zo groot. Tot zover jouw definitie van 'laten we eerst kijken'. Ben je al een keer klaar met het zoeken naar de goede prestaties van Maher?