Ajax Transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Maar verder goed voor het totale Nederlandse voetbal!!!1!

Kan PSV voor dertig miljoen euro Larsson kopen, kopen wij weer voor 20 miljoen iemand van FC Groningen en kan FC Groningen iemand voor 10 miljoen euro van jullie kopen.

Janssen

Well-known member
Kan PSV voor dertig miljoen euro Larsson kopen, kopen wij weer voor 20 miljoen iemand van FC Groningen en kan FC Groningen iemand voor 10 miljoen euro van jullie kopen.

Ja alleen is de duurste speler van Fortuna iets van 5 ton waard maar ik teken ervoor :duim:

Batigoal

Well-known member
Bergwijn heeft de pech dat zijn fysiek niet meewerkt. Hij heeft nogal een dikke pens tegenwoordig en mist daardoor explosiviteit. Kan hij niks aan doen, maar hij heeft absoluut niet de krachtige bouw die bijvoorbeeld Depay heeft en past bij zijn stijl.

Maar goed, dit is volgens mij vooral bedoeld om PSV te trollen. Wat wel leuk is.

Janssen

Well-known member
Ajax duwt hiermee de transferwaarde alleen maar omhoog, erg schappelijk dat ze PSV helpen. Mocht ook wel een keer na al dat geklooi met het speelschema.

zwammy

Well-known member
Als Barca de beste spelers van Atletico weghaalt en Bayern de concurrentie leegkoopt kan ik me niet voorstellen dat Ajax het niet iig kan proberen.

Mario

Well-known member
Het zou wel een geweldige stunt zijn: de speler eerst uit de jeugd wegsturen en vervolgens voor 40 miljoen terugkopen ;)

Janssen

Well-known member
Mooie quizvraag van zwammy, welke spelers gingen van Atletico naar Barcelona. Ik moest serieus googelen want kwam niet verder dan Turan in 2015.

gevegt

Well-known member
Mocht Bergwijn naar Ajax vertrekken, krijgt hij van mij een parachute en de eerste sprong cadeau.

Bovenaan