Ajax Transfertopic

Unregistere

Well-known member
Dat kan ook een slimmigheidje zijn om meer geld te kunnen vangen. Of heeft hij net als Tagliafico laten vastleggen dat hij nog een jaar blijft?

Atreides

Well-known member
Bos ziet in die knul in potentie ??n van de beste linksbacks ter wereld. Een 7 miljoen plus een miljoen voor elke plaats die ze boven HSV eindigen per jaar lijkt me een hele schappelijke.

De Groene Scout

Well-known member
De nieuwe links back is er al:

De kogel is definitief door de kerk. Verdediger Lisandro Mart?nez verkast naar Ajax. Dat heeft zijn club Defensa y Justicia bevestigd via hun offici?le website. Binnenkort zal Mart?nez naar Amsterdam vliegen om daar een medische keuring te ondergaan.

Atreides

Well-known member
Schijnt meer een centrale verdediger te zijn. Geluiden op social media zijn in elk geval heel goed. Lijkt weer een Nico te gaan worden.

Atreides

Well-known member
46816269_738368413188306_2626396381202147649_n.jpg

MV5BNGNlMmU1ZTEtYzNhZi00NDhjLWJlMDMtOGEwM2VkYTA4ZWQyXkEyXkFqcGdeQXVyMjUyNDk2ODc@._V1_SY1000_CR0,0,719,1000_AL_.jpg

Jamel

Administrator
Forumleiding
Atreides vergeet voor het gemak even dat Cannavaro altijd naast een reus stond in het centrum. Terwijl Ajax met Blind, Magallan en Pierie sowieso al niet de grootste centrale verdedigers onder contract heeft. En kom nou niet aan met Schuurs, want die heeft het bij Jong Ajax al niet gemakkelijk, dus die gaat nooit ineens basisspeler worden bij Ajax-1.

Pascallovic

Well-known member
Die stond vast niet met 3 andere verdedigers in het veld die ook niet boven de 1 meter 83 uitkwamen? Het wordt gewoon wat klein achterin met Mazraoui/Veltman (1m83/1m82), Magallan (1m82), Martinez/Pierie/Blind (1m78/1m83/1m80), Tagliafico (1m71). Dus ik hoop dat ie linksback gaat spelen en dat er nog wat lengte bijkomt er vanuit gaande dat de Ligt vertrekt.

Atreides

Well-known member
Atreides vergeet voor het gemak even dat Cannavaro altijd naast een reus stond in het centrum. Terwijl Ajax met Blind, Magallan en Pierie sowieso al niet de grootste centrale verdedigers onder contract heeft./QUOTE]

Atreides heeft Nico zien springen en kopduels zien winnen met zijn 1,72. Onze nieuwe Argentijn schijnt daar nog beter in te zijn. Voor alsnog beschouw ik de scouting van Ajax daarin wat realistischer dan de mood van Pascallovic die afhankelijk van zijn gemoed een ramp of de totale armageddon voorziet. Tenzij hij echt negatief is.

Dat een lange speler erbij wenselijk is behoeft geen uitleg. Dat bovenstaande data een aankoop niet noodzakelijkerwijs geen CV maakt nog minder. Wel wat Pascallovic claimt....

Wat mij betreft gaan we eerst kijken en dan bl?ren. Laten we ook niet vergeten dat Nederland het langste volk ter wereld is....

Positie CV, veruit de meeste wedstrijden gespeeld: CV.
https://www.transfermarkt.nl/lisandro-martinez/leistungsdaten/spieler/480762

Die stond vast niet met 3 andere verdedigers in het veld die ook niet boven de 1 meter 83 uitkwamen?

Dus gewoon hup Mark! Beetje meer inclusieve oordelen ook wel.

Een mooie samenvatting van je Ajax gerelateerde bijdragen.

Bovenaan