Ajax Transfertopic

Batigoal

Well-known member
Bar?a wil €70 miljoen betalen voor de De Ligt, waarvan Raiola dan €14 miljoen opeist. Ajax gaat daarmee gelukkig (nog) niet mee akkoord en Bar?a wil vooralsnog niet m??r betalen.

Ajax en Dortmund schijnen al weken te onderhandelen over Van de Beek.

Max

Administrator
Forumleiding
Fiorentina is ge?nteresseerd in Sch?ne. Kan me voorstellen dat men hem deze (waarschijnlijk) laatste mooie transfer gunt, al zie ik hem uiteraard graag blijven.

Nog steeds?

Bar?a wil ?70 miljoen betalen voor de De Ligt, waarvan Raiola dan ?14 miljoen opeist. Ajax gaat daarmee gelukkig (nog) niet mee akkoord en Bar?a wil vooralsnog niet m??r betalen.

Ajax en Dortmund schijnen al weken te onderhandelen over Van de Beek.

Neem aan dat Barcelona straks gewoon 14 miljoen aan Raiola overmaakt en 70 miljoen aan Ajax.

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax Transfertopic

Wat een toeval dat je dan net deze wedstrijd wel weer hebt gezien.

Het was voor mij de eerste wedstrijd dit seizoen in de CL die ik van begin tot eind met volle aandacht heb gekeken. Het bracht jullie geen geluk.

Overigens niet hatelijk bedoeld. Ik was erg onder de indruk van de eerste helft. Tweede helft hebben jullie het vooral zelf weggeven.

Unregistere

Well-known member
Bod op Lisandro Mart?nez geaccepteerd. Vrijwel alle media melden nu dat de transfer van deze 21-jarige Argentijnse verdediger spoedig door Ajax wereldkundig wordt gemaakt. Donders goed ventje, volgens de kenners van het Argentijnse voetbal.

Atreides

Well-known member
Ook de verslagen die ik lees. Heeft een paar jaar geduurd. Maar Marc is nu echt langzamerhand vrij pro actief. Dat bevalt me wel.

Ook steeds minder de faalhazen en spelers die iedereen eruit kan pikken met het bord op schoot. Hup Marc!

Batigoal

Well-known member
Magallan hebben ze ook meer dan een jaar achteraan gezeten en die heeft tot nu toe nog niet laten zien dat hij zijn transfersom waard is. Afijn, deze jongen is nog jong en nu al international, dus dan zal hij wel wat kunnen.

Max

Administrator
Forumleiding
Wel een leuke speler, beetje type Otamendi. Wel aan de kleine kant voor een centrale verdediger.

Je leest de ene keer dat het een centrale verdediger is die ook linksback kan en de andere keer het omgekeerde. Voor een centrale verdediger vind ik hem te klein.

Bovenaan