Ajax Transfertopic

Batigoal

Well-known member
Volgens VI zou Ajax willen vissen in de vijver van het Nederlands elftal. Naast de al eerder genoemde Bergwijn en Pr?pper valt in dit artikel ook de naam van Babel, Berghuis en Promes.

https://www.vi.nl/pro/overig/oranje-als-visvijver-voor-ajax

Dit is gewoon vrij speculeren en er vervolgens een veel te lang artikel over schrijven. We zien het wel. Pr?pper, Babel en Bergwijn/Promes zijn best welkom, ook om de selectie een Nederlands gezicht te houden. Maar vooralsnog blijft het bij vage geruchten, ook met Bergwijn.

Unregistere

Well-known member
Nu wordt ook Arjen Robben weer gelinkt aan Ajax door Bild. Maar ze voegen daar ook PSV, FC Groningen en Benfica aan toe, dus de Duitsers nemen geen risico met het gerucht!

Belgische bronnen melden dan weer dat Ajax Jonathan David van AA Gent op de korrel heeft.

Pascallovic

Well-known member
Stel je voor dat Ajax iedereen zou halen met wie ze in verband worden gebracht, dan ontgroeien ze zelfs de Bundesliga.

Unregistere

Well-known member
Klopt. Alleen Manchester City en Chelsea hebben dan meer spelers. Overmars heeft snode plannen!

Wel een kale trainer aangesteld bij de Ajax vrouwen, Danny Schenkel. Dus Ajax 1, Jong Ajax, Ajax amateurs en Ajax vrouwen staan komend seizoen onder kale leiding. Uniek!

Batigoal

Well-known member
Nu wordt ook Arjen Robben weer gelinkt aan Ajax door Bild. Maar ze voegen daar ook PSV, FC Groningen en Benfica aan toe, dus de Duitsers nemen geen risico met het gerucht!

Belgische bronnen melden dan weer dat Ajax Jonathan David van AA Gent op de korrel heeft.

Prima talent, explosieve speler. Laat maar komen.

Unregistere

Well-known member
Een veelbetekenend glimlachende Odegaard als Ajax ter sprake komt....

https://twitter.com/ajaxtimes/status/1138382991623954432

En een Zuid-Koreaan op de korrel:

D8w1lIYXUAAvEsL.jpg:large

Oppa Gangnam style :duim:

En ze willen ook Promes, volgens de Spaanse kranten:

https://www.estadiodeportivo.com/sevilla/2019/06/11/ajax-quiere-promes-abanderado-nuevo/229030.html

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
De transfer van Daley Sinkgraven naar Bayer 04 Leverkusen zou rond zijn. Ajax ontvangt volgens de berichtgeving in o.a. De Telegraaf een bedrag van rond de 5 miljoen euro voor de middenvelder / linksback.

Janssen

Well-known member
Ik lees dat De Ligt naar PSG kan voor het lullige salaris van 5 ton per week. Daarvoor zit je dan wel in die onbenullige Franse competitie.

ALenstra

Well-known member
Zaakwaarnemer Mini Raiola ontkent met Paris Saint Germain gesproken te hebben over een transfer van Matthijs De Ligt. Berichten dat de transfer rond is noemt hij fake nieuws.

Eef de Kip

Well-known member
Ik had ook voor een echte club gekozen ipv dat kustmatige gedoe. Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat hij met z'n 19 jaar eerst een paar jaar wil wennen aan een fysiekere competitie en laten we wel wezen, dan kun je in Frankrijk je lol wel op met die negers van een meter of 2.

Bovenaan