Op welke spelers doel je?Heel Ajax dacht dat met geld ineens de hele Europese subtop qua spelers haalbaar is maar onderschat natuurlijk dat de Eredivisie een krakkemikkige competitie is. Daardoor leg je het logischerwijs af tegen dit soort clubs.
Op welke spelers doel je?Heel Ajax dacht dat met geld ineens de hele Europese subtop qua spelers haalbaar is maar onderschat natuurlijk dat de Eredivisie een krakkemikkige competitie is. Daardoor leg je het logischerwijs af tegen dit soort clubs.
Dalian Yifang heeft een megabod gedaan op Dusan Tadic. Kan me voorstellen dat hij nog een keer echt wil cashen, gezien zijn leeftijd.
42 miljoen is wel heel veel. Zeker wetende dat het na vorig seizoen eigenlijk alleen maar minder kan gaan.Tja wat hij daar kan verdienen zal waarschijnlijk belachelijk veel zijn maar hij kan na Twente, Southampton en 5 jaar Ajax ook denken , nou met dit geld kan ik de rest van mijn leven ook wel rondkomen.
Dalian Yifang heeft een megabod gedaan op Dusan Tadic. Kan me voorstellen dat hij nog een keer echt wil cashen, gezien zijn leeftijd.
Als er nou 1 speler is van het huidige Ajax waarvan ik echt niet geloof dat hij op zo'n bod van een Chinese club in gaat is het wel Tadic. Dat is een liefhebber, als hij het voor het geld zou dan was hij vorige zomer nooit naar Ajax gekomen. Hij is nu pas 30. Cashen kan altijd nog.
42 miljoen is wel heel veel. Zeker wetende dat het na vorig seizoen eigenlijk alleen maar minder kan gaan.
42 in hoeveel jaar ?
Mijn hemel, vergeleken bij jouw voorspellingen over Ajax vallen mijn voorspelling over PSV nog mee...Zeker wetende dat het na vorig seizoen eigenlijk alleen maar minder kan gaan.
Dat zijn zulke belachelijke bedragen die je gewoon niet kan weigeren.
Ajax kan ook nog de hoofdprijs vragen lijkt mij.
Dat hangt er vanaf hoe je mijn voorspelling interpreteert. Verwacht ik dat Tadic wederom praktisch bij elke wedstrijd bij een doelpunt betrokken is en met memorabel voetbal de halve finale CL haalt. Als dat de norm is, dan wordt het al snel minder. Dat zegt niks over dat Ajax nog steeds de grote favoriet voor de titel en de beker is. Champions League ben je zo afhankelijk van de loting dat daar nog geen zinnig woord over te zeggen valt, behalve dat je verplicht bent om de groepsfase te halen. Maar jij verwacht dus als rasoptimist nog meer van PSV dan wat ik hier van Ajax verwacht?Mijn hemel, vergeleken bij jouw voorspellingen over Ajax vallen mijn voorspelling over PSV nog mee...
Mijn hemel, vergeleken bij jouw voorspellingen over Ajax vallen mijn voorspelling over PSV nog mee...
Dat laatste ook natuurlijk.
Maar China had toch zo'n beperking ingevoerd in de competitie, dat ze niet meer zo veel mochten uitgeven?
Hij heeft toch gewoon gelijk? Of je moet verwachten dat Ajax weer de dubbel kan pakken ?n de halve finale-CL bereikt (of vergelijkbaar) en dat met oogstrelend voetbal en ondertussen meerdere grootmachten in Europa in eigen stadion verpletteren.
De laatste keer dat we het beter hebben gedaan was in 95. Daarvoor moet je denken aan 71, 72 en 73. Maar nu kun je Frenkie en de Ligt dus niet meer opstellen.