Ajax Transfertopic

JMD

Well-known member
Je mag uitgeven wat je wil maar je moet een zelfde bedrag in de jeugd (opleiding) steken.
Aha, oke. Dan krijgt Dalian dus een heel mooi jeugdcomplex erbij als Tadic komt.

@Pascallovic/Atreides: nee, dit seizoen is idd niet te overtreffen, dat snap ik ook wel. Maar je bent als Ajax zijnde nog steeds favoriet voor de titel en Europees moet je toch ook wel iets kunnen betekenen als Ajax zijnde (zonder direct te denken aan 1/4 finale CL ofzo). Dat zou dan nog steeds beter zijn dan het merendeel van de vorige 15 seizoenen (eigenlijk op afgelopen jaar na). Pascallovic deed het echter voorkomen alsof Ajax zou instorten ('ik snap als Tadic weggaat...'). SanMark verwonderde zich (gezien zijn reactie op Pascallovic' post) ook al over die uitspraak.

SanMark.

Well-known member
Aha, oke. Dan krijgt Dalian dus een heel mooi jeugdcomplex erbij als Tadic komt.

@Pascallovic/Atreides: nee, dit seizoen is idd niet te overtreffen, dat snap ik ook wel. Maar je bent als Ajax zijnde nog steeds favoriet voor de titel en Europees moet je toch ook wel iets kunnen betekenen als Ajax zijnde (zonder direct te denken aan 1/4 finale CL ofzo). Dat zou dan nog steeds beter zijn dan het merendeel van de vorige 15 seizoenen (eigenlijk op afgelopen jaar na). Pascallovic deed het echter voorkomen alsof Ajax zou instorten ('ik snap als Tadic weggaat...'). SanMark verwonderde zich (gezien zijn reactie op Pascallovic' post) ook al over die uitspraak.

Nee op jouw reactie.

SanMark.

Well-known member
Beter dan afgelopen seizoen gaat het niet worden , niet voor Ajax en niet voor Tadic.

En toch gaan 'we' makkelijker kampioen worden dan afgelopen seizoen.

ALenstra

Well-known member
Matthijs de Ligt zou volgens Sky Italia gekozen hebben voor Juventus. Hij zou ook overeenstemming bereikt hebben met de club. Ajax en Juventus onderhandelen over een transfersom die tussen de 60 en 70 miljoen moet liggen.

Pascallovic

Well-known member
Matthijs de Ligt zou volgens Sky Italia gekozen hebben voor Juventus. Hij zou ook overeenstemming bereikt hebben met de club. Ajax en Juventus onderhandelen over een transfersom die tussen de 60 en 70 miljoen moet liggen.

Zijn die betrouwbaarder dan Valentijn "Frenkie de Jong tekent bij PSG" Driessen?

Atreides

Well-known member
Ajax zou Promes bijna binnen hebben.

Mooi dat die eigen jeugd via de Eagles, Twente, Spartak, Sevilla en Oranje dan t?ch de stap weet te zetten.

Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Promes is binnen!

D90HeSzXYAAVJ9A.jpg

Unregistere

Well-known member
Volgens twitteraar Mike Verweij is Promes pas het begin. Ajax zou drie targets hebben. Bergwijn moet de volgende aanwinst worden. Derde zal dan wel Pr?pper moeten zijn.

PES5

Administrator
Forumleiding
Promes. Ik denk dat je fors inlevert tov Ziyech en Neres.

Geen talentvolle jeugdspelers voor op de vleugels?

Bovenaan