Ajax Transfertopic

Batigoal

Well-known member
Huntelaar kun je alleen nog maar als pinchhitter gebruiken volgend jaar. Dat is geen serieus alternatief meer. Dolberg moet zich snel gaan verbeteren anders is dat niet het niveau wat Ajax nastreeft.

Grotendeels eens, maar om dan een nieuwe spits te kopen? Die positie is wat mij betreft even geen prioriteit. Die Traor? lijkt me overigens wel een uitstekend talent. Die kan volgend seizoen weleens verrassen. Hij is nog maar net 18 en nu al overtuigender in Jong Ajax dan menig ander. Zou mooi zijn als de scouting weer een schot in de roos heeft met hem.

Iemand die niet vrijwel elke wedstrijd net buiten de eigen zestien dromerig balverlies leidt, waarmee hij een teamgenoot in problemen brengt en/of een enorme kans voor de tegenpartij inleidt moet wel te vinden zijn. Verder, prima voetballer hoor, ons Frenkie, maar laten we het ook weer niet overdrijven.

+1!

Ook tegen Emmen had De Jong met zijn nonchalance weer regelmatig balverlies en dat steeds 20/30 meter voor het eigen doel. We hebben hem echt op het juiste moment verkocht.

Unregistere

Well-known member
:cab:

Jullie gaan met weemoed terugdenken aan Frenkie, oh Frenkie.

Beste.Speler.Ooit.

Geniet er nog even van zolang het nog wekelijks kan!!!

Janssen

Well-known member
Grotendeels eens, maar om dan een nieuwe spits te kopen? Die positie is wat mij betreft even geen prioriteit. Die Traor? lijkt me overigens wel een uitstekend talent. Die kan volgend seizoen weleens verrassen. Hij is nog maar net 18 en nu al overtuigender in Jong Ajax dan menig ander. Zou mooi zijn als de scouting weer een schot in de roos heeft met hem.

+1!

Ook tegen Emmen had De Jong met zijn nonchalance weer regelmatig balverlies en dat steeds 20/30 meter voor het eigen doel. We hebben hem echt op het juiste moment verkocht.

Ik heb juist het idee dat hij heel erg zijn best doet om nonchalant en kalm over te komen aan de bal terwijl als je er een mannetje op zet (zie Duitsland) hij het al vrij snel in de broek doet.

Batigoal

Well-known member
:cab:

Jullie gaan met weemoed terugdenken aan Frenkie, oh Frenkie.

Beste.Speler.Ooit.

Geniet er nog even van zolang het nog wekelijks kan!!!

Uiteraard, daar gaan we niet hypocriet over doen. Als hij bij Bar?a de sterren van de hemel speelt zeggen we dat we het altijd zagen zitten in Frenkie en dat hij een Super-Ajacied is. :duim:

Batigoal

Well-known member
Ludovit Reis staat in de belangstelling van FC Barcelona. Hup Ajax, toeslaan voor die Spanjolen dat doen!

Batigoal

Well-known member
Ajax zou Carles Alena (21) willen hebben. Dat is een jonge middenvelder van FC Barcelona. Hopelijk dan wel koop met terugkoopoptie voor Bar?a. Anders vrees ik dat we inderdaad een opleidingsinstituut voor die ploeg gaan worden. Alena staat/stond wel bekend als het grote talent van Barcelona, maar komt weinig aan spelen toe.

Een speler van FC Barcelona die ik zelf wel graag zou zien als opvolger voor Tagliafico is Marc Cucurella, die grote indruk maakt dit seizoen op huurbasis bij Eibar.

Verder wil Odegaard eerst meedoen met de voorbereiding van Real Madrid. Aangezien zij later starten met de voorbereiding zou ik die optie skippen, anders ga je vervangers pas eind augustus halen en dat heeft ons in het verleden ook punten gekost.

Pascallovic

Well-known member
Ajax zou Carles Alena (21) willen hebben. Dat is een jonge middenvelder van FC Barcelona. Hopelijk dan wel koop met terugkoopoptie voor Bar?a. Anders vrees ik dat we inderdaad een opleidingsinstituut voor die ploeg gaan worden. Alena staat/stond wel bekend als het grote talent van Barcelona, maar komt weinig aan spelen toe.

Een speler van FC Barcelona die ik zelf wel graag zou zien als opvolger voor Tagliafico is Marc Cucurella, die grote indruk maakt dit seizoen op huurbasis bij Eibar.

Verder wil Odegaard eerst meedoen met de voorbereiding van Real Madrid. Aangezien zij later starten met de voorbereiding zou ik die optie skippen, anders ga je vervangers pas eind augustus halen en dat heeft ons in het verleden ook punten gekost.
Als Ajax Alena haalt, juist dan alleen door middel van een transfer en zonder terugkoopregeling. Anders hoeft ie van mij niet te komen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Nouja... Als je 'm voor 15 haalt en ze mogen 'm voor 75 terugkopen, zou ik niet weigeren.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ben trouwens benieuwd wat er met De Ligt gaat gebeuren. Zou na de dubbele ontmoeting bekend worden dat Juve hem gaat halen?

Unregistere

Well-known member
Volgens Mike Verweij is er ook een ori?nterende babbel geweest tussen Henk Veldmate en het management van de Argentijnse aanvaller Cristian Pav?n (Boca Juniors).

'Henk Veldmate heeft met het management van Pavon gezeten', meent Verweij tijdens de Kick-off podcast van De Telegraaf. 'Naar wat ik begreep, is hij op dit moment nog niet de eerste keus. Ik denk dat het een aftastende fase is, waarin alle mogelijkheden in kaart worden gebracht, maar hij is zeker een serieuze optie.'

'Hij is een geweldige speler', komt de journalist verder te spreken over de Argentijn. 'Op weg naar het WK had hij een prijskaartje van veertig miljoen om zijn nek. Op het WK heeft hij niet goed gepresteerd en daarna is hij geblesseerd geraakt. Nu is hij ineens wel haalbaar. Als hij weer het niveau haalt van voor dat WK, dan zou hij een enorme versterking kunnen zijn.'

De Amsterdamse scouting zou Martin ?degaard dan weer als een slapjanus zien.

Een andere naam die regelmatig in ??n adem genoemd wordt met Ajax is die van Martin ?degaard. De Noor blinkt regelmatig uit bij Vitesse, maar Verweij verwacht hem na de zomer niet in Amsterdam. '?degaard heeft het stempel: te slap. Een type Johnsen, die het ook niet maakte bij Ajax. Misschien dat Overmars na het gelijkspel van Vitesse wel genegen is hem te halen, maar ik denk dat hij deze kant niet op komt.'

Eef de Kip

Well-known member
Was toch al ver gevorderd met Barcelona?

Die indruk heb ik ook. Probleem is volgens mij dat Barcelona niet over heel veel geld beschikt en ze wat spelers willen verkopen aangezien ze op andere posities ook nog wel wat wensen hebben. Maar ik ga er gewoon vanuit dat hij naar Barca gaat. Een andere club zou me verbazen.

Pascallovic

Well-known member
Jammer, ik vind het verdedigend een hele beperkte speler. Daar hebben we er nu al genoeg van in de selectie zitten die we in de toekomst verwachten, maar die nog niet in de buurt van een basisplaats zitten.

Bovenaan