Ajax Transfertopic

Janssen

Well-known member
Ik maak zelf t-shirtjes, die verkoop ik voor 5 euro. Ik laat andere mensen er 6 jaar in rondlopen en daarna koop ik ze terug voor 20 euro. Goeie handel toch?

Janssen

Well-known member
Maar dan zijn we weer een club bij wie het alleen om geld verdienen gaat.

Ik krijg de indruk dat je het als Ajax zijnde dus nooit goed kunt doen.

Nou daar zit nog wel wat marge tussen. Volgens mij is het uitgangspunt dat je zelf opleidt en posities waarvoor je niet kunt opleiden aankoopt, zoiets toch?

Hankie

Well-known member
Ik maak zelf t-shirtjes, die verkoop ik voor 5 euro. Ik laat andere mensen er 6 jaar in rondlopen en daarna koop ik ze terug voor 20 euro. Goeie handel toch?
Hij is bijna goed. Het ligt eraan wie je shirtjes koopt romana van zanger Rinus of Zara Larsson. Daarnaast als een shirtje gekocht wordt door Armani en die verbeterd hem ben je veel meer kwijt als je het shirt terug wil kopen.

Mario

Well-known member
Heeft Blind ook geen ambitie meer, om nu al terug te keren in de Eredivisie? Er zal toch vast nog wel elders en Europese club zijn waar bij terecht kan?

Max

Administrator
Forumleiding
Is dit eigenlijk de leukste aankoop na Sulejmani voor niet ajacieden?

Als Blind niet uit de verf komt wel ja. Sulejmani was ook pas echt leuk toen het niks werd. Daarvoor was het wellicht wat veel geld, maar als hij gewoon was geslaagd...

Abubakari

Well-known member
Als Ajax met deze aankopen geen kampioen wordt, dan lukt het nooit meer.

Zegt mijns inziens geen reet, niet de beste spelers maar het beste team wordt kampioen. Ik moet het allemaal nog zien. Ik ga voorlopig uit van uitschakeling tegen Sturm Graz (of in de ronde daarna) en onze vaste stek, de tweede plek.

Bovenaan