Haalt 'ie ervaring, is het weer niet goed. Alsof er iemand is die ook maar weet hoe Heitinga er voor staat...
Volgens het blad Kicker was Heitinga de meest tegenvallende speler van Hertha BSC.
Twee jaar geleden had ik ja gezegd, maar na deze twee seizoenen toch niet? Daarna transfervrij Everton naar Fulham en van Fulham naar Herta BSC. Volgens mij niet eens een basisplaats bij Herta BSC, dat kon je van Van der Vaart dan tenminste nog zeggen.
Van der Vaart heeft er genoeg naast gestaan bij HSV dit seizoen en niet alleen vanwege blessures.
Out-of-the-box denken, is dat tegenwoordig verboden bij Ajax?
Je bedoeld dat spelers beoordeeld worden op te komen prestaties ipv statistieken en vrije transfers?
Zouden er ook nog Ajacieden zijn die zelfs denken dat Hertha een kleinere club dan Ajax is?
Tuurlijk is Hertha een kleinere club dan Ajax. Daar hoeven we toch geen discussie over te voeren ?
Zouden er ook nog Ajacieden zijn die zelfs denken dat Hertha een kleinere club dan Ajax is?
In welk opzicht is Hertha dan een grotere club dan Ajax?
Stadion.
Op welke prestaties Satyr? Als je een paar keer speelt in de eerste helft van het seizoen moet je op basis daarvan maar gehaald worden? Over dat seizoen bij Fulham moeten we het ook maar niet hebben h?.Je bedoeld dat spelers beoordeeld worden op te komen prestaties ipv statistieken en vrije transfers?
Is dat in Duitsland normaal trouwens, met die leden? En hebben die ook wat in te brengen?Letterlijk is Hertha een grotere club. Het heeft volgens de Duitse Wikipedia 32.500 leden. Ajax heeft 600 leden. Het stadion is groter (77.000 om 50.000) en de begroting is hoger (69 miljoen om 65 miljoen). Snel gezocht hoor.
Verder houdt elke vergelijking wel op, denk ik.
NB Benfica is trouwens letterlijk de grootste club ter wereld...
Is dat in Duitsland normaal trouwens, met die leden? En hebben die ook wat in te brengen?