Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gast

Guest
De Boer zei in februari dat hij voor het einde van het seizoen de selectie voor 2015-2016 op orde wil hebben en dat hij verwacht dat er zo'n twee ? drie ervaren spelers bij komen.

Nu zitten we inmiddels al op 8 juni en is er geen enkele ervaren speler bij gekomen. De verdediging is vooralsnog nog zwakker dan vorig seizoen, het middenveld is nog niet in balans en ook in de spits moet er nog iets gebeuren.

Ik heb er weinig vertrouwen in...
 

Maasveld

Well-known member
Ik ben bang dat Gudelj onder de noemer ervaring valt.

Wat wil je er op het middenveld overigens nog bij hebben?
 
G

Gast

Guest
Ik ben bang dat Gudelj onder de noemer ervaring valt.

Wat wil je er op het middenveld overigens nog bij hebben?

Als er inderdaad met een 10 gespeeld wordt, dan graag een linkspoot die ook enigszins in de controle kan spelen. Zoals de selectie nu is krijg je dan een rechtspoot op die plek of een lichtgewicht als Andersen of Sinkgraven. Wat betreft ervaring en positie waarop hij kan spelen een type Strootman/Guardado/Davids/Blind.
 

Kevah

New member
Ajax zal eerst een contract speler moeten kwijtraken voor er een nieuwe gekocht gaat worden. Dat wordt dus inderdaad pas ergens eind augustus, als er al spelers zijn die weg gaan...
 

Marinos

Well-known member
Ajax zal eerst een contract speler moeten kwijtraken voor er een nieuwe gekocht gaat worden. Dat wordt dus inderdaad pas ergens eind augustus, als er al spelers zijn die weg gaan...
Waar haal je deze wijsheid vandaan?

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat verhaal speelde toch 5 jaar geleden toen we naar de bank moesten om onze 70 contractspelers te kunnen betalen? Als we nu iemand willen/kunnen halen dan kan dat toch gewoon? Ik mag alleen hopen dat er even geen talent voor het middenveld gehaald wordt want dat is nu al overvol.

Een goede buitenspeler en een (ervaren) verdediger.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat verhaal heb ik werkelijk nog helemaal nergens gelezen Kevah.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik heb het verhaal van Kevah ook nog nergens kunnen lezen, maar op zich begrijp ik het wel. We hebben ongemerkt toch weer een hoop spelers zonder toekomst op de club. Spelers als Becker, de Sa, Meleg, Ligeon, Sigthorsson, Duarte, van der Hart en Serero. Daar moet je gewoon wel scherp op blijven als club, dat je geen spelers voor deze posities gaat aantrekken, want die heb je nog ruim onder contract staan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je hebt een Jong Ajax ook te vullen. Dus je kunt de twijfelgevallen uit je jeugdopleiding ook een contract aanbieden die het wellicht alsnog kunnen halen. Je zal echter niet te lang aan dat soort spelers moeten blijven vasthangen en je moet zeker niet teveel spelers van buitenaf op het tweede plan hebben lopen.
 

Batigoal

Well-known member
Meleg was geweldig vorig jaar bij Jong Ajax. Een jaartje bankzitten bij Cambuur en hij heeft al zijn talent verloren? Kan me niet voorstellen.

Al hebben we nu met Robert Muric een zelfde soort speler, die het ook weer prima heeft gedaan bij Jong Ajax. Zou wel kapitaalsvernietiging zijn als je kijkt hoe moeizaam de komst van Meleg was.
 

Pascallovic

Well-known member
Meleg was geweldig vorig jaar bij Jong Ajax. Een jaartje bankzitten bij Cambuur en hij heeft al zijn talent verloren? Kan me niet voorstellen.

Al hebben we nu met Robert Muric een zelfde soort speler, die het ook weer prima heeft gedaan bij Jong Ajax. Zou wel kapitaalsvernietiging zijn als je kijkt hoe moeizaam de komst van Meleg was.
Als je er bij Cambuur niet in komt en nooit mag meedoen, dan is er toch iets mis. Inderdaad met een Muric en onze andere buitenspelers die er al zijn zie ik Meleg er niet meer inkomen. Hoe verdienstelijk hij ook speelde bij Jong Ajax in 13/14.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax transfer topic

Het is niet alsof de buitenspelers bij Ajax jarenlang onomstreden zijn. Waarom hebben we Meleg niet in 2013/2014 in Ajax 1 gezien als hij het zo verdienstelijk deed bij Jong Ajax?
 

Pascallovic

Well-known member
Het is niet alsof de buitenspelers bij Ajax jarenlang onomstreden zijn. Waarom hebben we Meleg niet in 2013/2014 in Ajax 1 gezien als hij het zo verdienstelijk deed bij Jong Ajax?
Op rechts kon hij Schone en Bojan er niet uitspelen, omdat die eerste gewoon een topjaar had. Op links had Fischer terecht een hoop krediet vanwege het jaar ervoor en Frank heeft gekozen om na de winterstop Kishna speelminuten te geven.
 

SanMark.

Well-known member
Wat een treurigheid.

Kunnen ze nu echt niet met wat beters komen dan Dijks, Heitinga van der Vaart.

Als Cillessen verkocht word weet ik nu al dat Overmars bij Van Geel op de stoep staat.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Haalt 'ie ervaring, is het weer niet goed. Alsof er iemand is die ook maar weet hoe Heitinga er voor staat...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan