Lord Flash
New member
De voorbereiding start al op 22 juni. Daar zal Nouri dus niet bij zijn, aangezien het EK onder 19 6 juli begint.
De voorbereiding start al op 22 juni. Daar zal Nouri dus niet bij zijn, aangezien het EK onder 19 6 juli begint.
Die gaat gewoon puur voor. De sportieve uitdaging naar Betis.
Toch veelzeggend dat een speler liever bij een Spaanse promovendus speelt dan bij een Nederlandse top club.
Die gaat puur voor de Euro's... Een uitdaging zou hij Ajax ook hebben.Die gaat gewoon puur voor. De sportieve uitdaging naar Betis.
Je bent wel erg gefrustreerd zeg.Ja want?
Waarom denk je? We zakken weg in de wereld... onze top clubs zijn Europees niks meer.
Toch veelzeggend dat een speler liever bij een Spaanse promovendus speelt dan bij een Nederlandse top club.
Je bent wel erg gefrustreerd zeg.
Waarom denk je? We zakken weg in de wereld... onze top clubs zijn Europees niks meer.
Meer geld, lekkerder klimaat en veel minder druk dan als je bij Ajax zou terugkeren als Van der Vaart. Je kunt die jongen geen ongelijk geven, al is het natuurlijk wel jammer. Natuurlijk hoop je erop dat iemand terugkomt uit clubliefde, maar tegenwoordig komt dat zelden meer voor en als ze dan toch terugkomen wordt het een grote teleurstelling.
Het is hem van harte gegunt. Ik vind het jammer, maar hoop wel dat hij nog een paar mooie slotjaren van zijn carriere tegemoet gaat in Spanje.Ach lekker toch voor hem!
Als je niet tot op het bot sportief gemotiveerd bent dan moet je toch nooit meer terug naar Nederland komen en bij Vd Vaart had ik altijd wel het gevoel dat voetballen ervoor zorgde dat hij lekker kon leven en niet dat hij puur leefde voor het voetbal.
Ik kan me voorstellen dat je liever tegen Real Madrid en Barcelona speelt dan tegen Heracles en NEC. En bij Betis wacht de ambitie van handhaving.
Gezien de Micky Mouse uitslagen die deze ploegen behalen in de Primera Division lijkt mij dat voor een promovendus ook geen prettig vooruitzicht. Kanonnenvoer, leuk.