Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lord Flash

New member
De voorbereiding start al op 22 juni. Daar zal Nouri dus niet bij zijn, aangezien het EK onder 19 6 juli begint.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax transfer topic

De voorbereiding start al op 22 juni. Daar zal Nouri dus niet bij zijn, aangezien het EK onder 19 6 juli begint.

Van de Beek blijft geloof ik thuis voor de voorbereiding, dus Nouri zal er niet goed op staan als hij wel naar het EK onder 19 mag.
 
G

Gast

Guest
Toch veelzeggend dat een speler liever bij een Spaanse promovendus speelt dan bij een Nederlandse top club.
 

Keyser S?ze

New member
Waarom denk je? We zakken weg in de wereld... onze top clubs zijn Europees niks meer.

Als je dan toch aan het wegzakken bent moet je juist Van der Vaart niet halen want die helpt je er niet bovenop.

Als er nou iemand is weggezakt in de afgelopen jaren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax transfer topic

Omdat Van der Vaart voor de poen naar Spanje gaat zijn wij Europees niets meer? Ronald de Boer ging toch ook een jaar of tien geleden richting de zandbak geld ophalen en Frank de Boer koos voor de sportieve uitdaging bij Galatasaray. Twee jaar ervoor won Feyenoord de UEFA Cup en is met name PSV nog een paar keer ver gekomen in de CL.

Als ik zag hoe HSV in een bejaardetempo moest spelen zodat Van der Vaart mee kon, dan heeft Ajax weinig meer aan Van der Vaart. Wat Keyser al hierboven aangeeft zie ik.
 

Eef de Kip

Well-known member
Omdat vd Vaart voor het geld, familie en klimaat kiest stellen we niets meer voor. Over simplistisch gesproken. Wellicht dat hij zelf ook niet zo ambitieus meer is. Maar goed, gelukkig kozen spelers 10 jaar geleden niet voor het geld.

Hoe dan ook, ik ben er niet kapot van dat vd Vaart niet terug komt. Hij had absoluut meerwaarde kunnen hebben maar of hij nou de man is die ons omhoog brengt.
 

Pascallovic

Well-known member
Meer geld, lekkerder klimaat en veel minder druk dan als je bij Ajax zou terugkeren als Van der Vaart. Je kunt die jongen geen ongelijk geven, al is het natuurlijk wel jammer. Natuurlijk hoop je erop dat iemand terugkomt uit clubliefde, maar tegenwoordig komt dat zelden meer voor en als ze dan toch terugkomen wordt het een grote teleurstelling.
 

Makanaky

Well-known member
Die druk kan ook heel snel bij Betis komen, club met een bijzonder heetgebakerd verwachtingspatroon.
 

Shayman

New member
Meer geld, lekkerder klimaat en veel minder druk dan als je bij Ajax zou terugkeren als Van der Vaart. Je kunt die jongen geen ongelijk geven, al is het natuurlijk wel jammer. Natuurlijk hoop je erop dat iemand terugkomt uit clubliefde, maar tegenwoordig komt dat zelden meer voor en als ze dan toch terugkomen wordt het een grote teleurstelling.

Ach lekker toch voor hem!

Als je niet tot op het bot sportief gemotiveerd bent dan moet je toch nooit meer terug naar Nederland komen en bij Vd Vaart had ik altijd wel het gevoel dat voetballen ervoor zorgde dat hij lekker kon leven en niet dat hij puur leefde voor het voetbal.
 

Pascallovic

Well-known member
Ach lekker toch voor hem!

Als je niet tot op het bot sportief gemotiveerd bent dan moet je toch nooit meer terug naar Nederland komen en bij Vd Vaart had ik altijd wel het gevoel dat voetballen ervoor zorgde dat hij lekker kon leven en niet dat hij puur leefde voor het voetbal.
Het is hem van harte gegunt. Ik vind het jammer, maar hoop wel dat hij nog een paar mooie slotjaren van zijn carriere tegemoet gaat in Spanje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die blijft daarna lekker in Spanje hangen om dan zich definitief rond te eten.
 

ALenstra

Well-known member
Ik kan me voorstellen dat je liever tegen Real Madrid en Barcelona speelt dan tegen Heracles en NEC. En bij Betis wacht de ambitie van handhaving.
 

Keyser S?ze

New member
Ik kan me voorstellen dat je liever tegen Real Madrid en Barcelona speelt dan tegen Heracles en NEC. En bij Betis wacht de ambitie van handhaving.

Gezien de Micky Mouse uitslagen die deze ploegen behalen in de Primera Division lijkt mij dat voor een promovendus ook geen prettig vooruitzicht. Kanonnenvoer, leuk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan