Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevah

New member
La Ling zou zijn veto hebben uitgesproken over de transfer van Johnny. Weliswaar in naam van v. Duivenbode, maar Johnny komt (voorlopig) niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Johnnie hoort gewoon bij Ajax. Dat ziet Ling dus helemaal verkeerd.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Ik zou Johnny er graah bij hebben aankomend seizoen. Denk dat hij wel van toegevoegde waarde zal zijn tov Van der Hoorn enzo.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Ajax pas in actie na vertrek Sigthorsson

Ajax strikt pas een nieuwe spits als Kolbeinn Sigthorsson daadwerkelijk is vertrokken. Ondanks meer dan 100 miljoen op de bank, was dat de boodschap van commissaris Theo van Duivenbode en adviseur Tscheu La Ling aan Marc Overmars.

Omdat Ajax over ruim een week alweer de training hervat en eind juli al voorronde Champions League speelt, is dit slecht nieuws voor trainer Frank de Boer. Die moet hopen dat de clubs die nu naar de IJslander informeren snel toehappen.

Om de nek van de spits, die tegen Tsjechi? de winnende treffer maakte, hangt een prijskaartje van circa 3,5 miljoen euro. Tot dusver was er op Real Sociedad na geen club die zich officieel bij Ajax meldde. De Spanjaarden wilden een spelersruil, maar die was voor Ajax onbespreekbaar.


Ajax weer in gesprek met Hetinga

De transfer van John Heitinga (31) naar Ajax lijkt weer een goede kans van slagen te hebben. Nadat commissaris Theo van Duivenbode ? op voorspraak van adviseur Ling ? de deal afknalde, zitten beide partijen op korte termijn weer om tafel.

Directeur Marc Overmars bereikte vorige week een akkoord met Heitinga?s manager Rob Jansen over een tweejarig contract, maar Van Duivenbode en Ling staken daar een stokje voor.

Wat een rol speelt in de ommezwaai van Van Duivenbode is dat trainer Frank de Boer opnieuw op de komst van de ervaren kracht heeft aangedrongen.

Heitinga zelf zou bereid zijn met de club mee te denken. Dat de 87-voudig international en Ajax weer met elkaar in gesprek gaan, betekent dat ze allebei (weer) de intentie hebben om eruit te komen.
 

Kevah

New member
La Ling stak alleen een stokje voor het 2 jarige contract zoals het toen op tafel lag. Niet voor de gehele transfer. Weer een uitstekende journalist.
 

Pascallovic

Well-known member
Lijkt mij ook niet meer dan logisch dat je geen extra spits haalt, zolang je Sigthorsson, Milik en Zivkovic onder contract hebt staan. Heeft niks met die 100 miljoen op de bank te maken, maar meer met logisch nadenken. Je hebt vorig seizoen nog 2 centrumspitsen gehaald, ga daar eens mee aan de slag.
 

Eresd?g?

Banned
Waarom gaat Ajax eigenlijk niet voor Ron Vlaar? Transfervrij, veel ervaring, zit goeie kop op, sterke verdediger. Is het puur vanwege zn Feyenoord verleden of verwachten hij dat hij te duur is? Voor een transfervrije speler kan je toch wel iets meer salaris neerleggen? Persoonlijk zou ik hem liever zien komen dan Heitinga.
 

Eresd?g?

Banned
Lekkere simpele reacties weer. Ik had niet anders verwacht... Zijn er nog leden die nog wel een nuttige bijdrage kunnen leveren? Vlaar had voor de FA cup finale aangegeven dat hij graag prijzen wil winnen. Dat ontbreekt nog in zijn carri?re. Bij Ajax speel je elk jaar om prijzen en speel je in de grootste Europese competitie, de C.L. Genoeg uitdaging lijkt me.
 

zwammy

Well-known member
Ik denk dat Vlaar niet bij Ajax wil spelen, ook denk ik dat het merendeel van de Ajax supporters hem ook niet graag zien komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax transfer topic

Dit was natuurlijk niet de eerste keer dat je met die idee kwam. Waarschijnlijk hoeven we maar een paar pagina's terug. Daar zal je dan ongetwijfeld mijn reactie lezen dat ik denk dat hij nog wel een paar jaar in Engeland wil spelen en dat als hij al terugkeert naar Nederland, dat dat niet naar Ajax zal zijn.
 

Ivanhoe

Active member
Ik denk dat Vlaar niet bij Ajax wil spelen, ook denk ik dat het merendeel van de Ajax supporters hem ook niet graag zien komen.

Nog los van Ajax, maar Vlaar komt echt nog niet terug naar de eredivisie. Die is inmiddels gewend aan een ander niveau en vooral andere salarissen.
 

Eresd?g?

Banned
Als je t niet probeert lukt t zeker niet. Als Ron echt prijzen wil winnen moet hij lekker naar Amsterdam komen. De fans zullen m zn Feyenoord periode vergeven. Maar goed...Vooral lekker sarcastisch en denigrerend blijven posten. Ooit komt er moment dat ik me weer laat gaan, dan zijn jullie weer maandje van me af. Dat is tenslotte waar het jullie om gaat. Stelletje relnichten....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan