Eef de Kip
Well-known member
30 miljoen, had je 'm net zo goed weg kunnen geven.
Nog een extra fooi dus. pff Marc laat het een beetje lopen.Er zullen nog wel wat clausules in zitten . Bv bij 5 wedstrijden nog eens 5 miljoen erbij.
Nog een extra fooi dus. pff Marc laat het een beetje lopen.
Wordt tijd dat hij de Arena een keer koopt dan.Misschien kan hij het geld niet meer kwijt ?
Wordt tijd dat hij de Arena een keer koopt dan.
En anders vraagt hij het aan een Limburgse club die weten hun geld wel kwijt te raken
1 jaar contract en het hele seizoen op de bank gezeten, veel meer ga je er echt niet voor krijgen. Als Ajax door wil pakken zullen ze sowieso investeren in een nieuwe rechtsback, dus ze zullen hem wel moeten verkopen.Misschien kan Van Geel wederom een "Vermeertje" doen? 3 miljoen is een lachertje voor zo'n speler.
Ach, het was een geweldig jaar (zonder prijzen) dus we kunnen wel weer een jaar of 4 meehobbelen.
3 miljoen voor Tete is natuurlijk wel om van te schijten. Een stuk beter dan Veltman. Ik had gehoopt dat Veltman voor de hoofdprijs weg zou gaan en dat Tete was gebleven maar goed, begrijpelijk dat Tete verder kijkt. Alleen vraag ik me af of Gala nou zo'n geweldige keuze is.
Zou mooi kut zijn. Prachtige pure verdediger. Had idd gehoopt dat Veltman zou verkassen (gebeurt wellicht alsnog) en Tete zou blijven. Maar goed....hopelijk is hij verstandig en kiest hij niet voor dat land dat bestuurd wordt door een complete idioot... Mochten Tete en Veltman wel beide vertrekken, zal Zeefuik er al klaar voor zijn?
Tete en Riedewald zijn vanaf de winterstop al aan het klagen, dus ik betwijfel of die 2 ook hebben uitgesproken nog 1 seizoen te willen blijven.