Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Om maar weer ontopic over ons aller Ajax te gaan: we hebben een bod gedaan op de 20-jarige linksback Junior Tavares. Hij speelt bij S?o Paulo, waar we net Neres vandaan hebben gehaald. Ook aan Tavares hangt aan flink prijskaartje (voor een linksback).

Pascallovic

Well-known member
Lees het ook net idd. Aan de andere kant vraag ik me dan weer af of de BL of PL zit te wachten op Tete.
Voor 3 miljoen is daar vast wel een club te vinden die het wil proberen. Wellicht komt Frank nog aan de bak. Die schijnt bij zowel Crystal Palace als Southampton in beeld te zijn. Dan neemt Frank hem wel mee.

Max

Administrator
Forumleiding
Lees het ook net idd. Aan de andere kant vraag ik me dan weer af of de BL of PL zit te wachten op Tete.

Middenmoot of onderkant PL of BL kan een Tete toch prima gebruiken? Verder vrij goedkoop. Wat een Schalke had lopen op rechtsback, dan worden die heel veel beter van de komst van Tete.

Eresd?g?

Banned
Om maar weer ontopic over ons aller Ajax te gaan: we hebben een bod gedaan op de 20-jarige linksback Junior Tavares. Hij speelt bij S?o Paulo, waar we net Neres vandaan hebben gehaald. Ook aan Tavares hangt aan flink prijskaartje (voor een linksback).
Iets van 8 miljoen moet hij kosten toch? Sinkgraven mag zich weer richten op een plek op t middenveld?

Batigoal

Well-known member
En Ajax zou interesse hebben in Ferdi Kadioglu van NEC. Hij zou voor ongeveer anderhalve miljoen kunnen komen. Eigenlijk zou ik hem gewoon halen en desnoods nog een jaar verhuren. Dat is wel een typische Ajax-speler en een buitenkansje. Wel weer een middenvelder, maar hij heeft met 2 jaar jonger al meer laten zien in de Eredivisie dan Nouri.

Eef de Kip

Well-known member
Daar kan N.E.C. idd wel 5 miljoen voor vangen.

Nu weer serieus, gewoon halen voor max. 2 miljoen en dan verhuren aan een eredivisieclub. Natuurlijk niet aan N.E.C., dan kun je 'm net zo goed bij Jong Ajax mee laten hobbelen.

Eef de Kip

Well-known member
Zal toch nog wel iets bijkomen dat als hij 5 wedstrijden speelt er nog 5 miljoen bij komt.

Hoe dan ook, forse aderlating maar het zat er wel in natuurlijk. Heeft afgelopen seizoen tig punten gepakt voor ons dus maar is kijken hoe we dat op gaan vangen.

Batigoal

Well-known member
Ik gun het Klaassen heel erg. Geen idee of hij de Premier League aankan, maar het is een voorbeeldige aanvoerder geweest en dat gedeelte ga je zeker aan hem missen. Als ook Veltman vertrekt zie ik niet direct een leider in de groep. Wellicht Huntelaar, maar die zal in eerste instantie geen basisspeler zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan