Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Een kampioensploeg hou je nou eenmaal nooit bij elkaar. De sterkhouders worden altijd weggepikt door de kapitaalkrachtigere clubs.

Batigoal

Well-known member
Ja goed, voor spelers uit de categorie Nelom weet je nu eenmaal dat je ze als Nederlandse club niet lang kunt behouden, maar voor Riedewald kan Feyenoord best een poging wagen.

Jozsef

New member
"Soms kan je als club ook geen nee zeggen, zeker niet tegen dit soort astronomische bedragen. Wij wensen Miquel dan ook het allerbeste. Hij was Feyenoord duidelijk ontgroeid. Een gelijkwaardige opvolger vinden wordt nog een hele opgave."

Maasveld

Well-known member
Tete heeft er zelf een streep door gezet. Hij wil naar een grotere competitie. Inmiddels is de transfer van Klaassen naar Everton volgens het AD wel bijna rond.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik las eerst grote club, maar grotere competitie klinkt logischer. Hopelijk kiest hij verstandig voor een club waar hij ook gaat spelen. Voor zijn ontwikkeling was het prima geweest als hij Arias of Karsdorp zou opvolgen bij PSV respectievelijk Feyenoord, maar Overmars heeft geleerd.

Abubakari

Well-known member
Een Vermeertje doen, dat is ipv bij Ajax bij Feyenoord op de bank terecht komen? Ik denk niet dat Tete en Riedewald daar op zitten te wachten.

Max

Administrator
Forumleiding
Excuses, ik was in de veronderstelling dat Vermeer twee seizoenen onbetwist basisspeler was.

Abubakari

Well-known member
Had volgens mij te maken met het feit dat hij langdurig geblesseerd was, maar ik kan er uiteraard naast zitten.

Onbetwiste basisspelers krijgen hun onbetwiste basisplek toch gewoon terug als ze weer fit zijn? Vermeer niet.

Feit blijft staan dat Vermeer afgelopen seizoen op de bank terecht is gekomen, en dat was al wat ik beweerde. En aangezien Jones blijft is de kans aanwezig dat Vermeer ook op de bank blijft zitten bij Feyenoord.

Max

Administrator
Forumleiding
Onbetwiste basisspelers krijgen hun onbetwiste basisplek toch gewoon terug als ze weer fit zijn? Vermeer niet.

Feit blijft staan dat Vermeer afgelopen seizoen op de bank terecht is gekomen, en dat was al wat ik beweerde. En aangezien Jones blijft is de kans aanwezig dat Vermeer ook op de bank blijft zitten bij Feyenoord.

Feit blijft dat Feyenoord Jones pas heeft gehaald toen Vermeer zijn seizoen zo goed als over was en een goed functionerende keeper laat je staan.

Verder is J?rgensen momenteel onbetwist basisspeler en pijnst Feyenoord er niet over om hem te vervangen. Raakt hij langdurig geblesseerd en komt Messi, dan kan J?rgensen keurig op de bank blijven zitten. Maakt dat J?rgensen op dit moment een minder onbetwiste basisspeler?

Abubakari

Well-known member
Je kunt honderd slagen in de rondte blijven lullen, feit is dat Vermeer op de bank terecht is gekomen. En dat was al wat ik zei.
Een Vermeertje doen, dat is ipv bij Ajax bij Feyenoord op de bank terecht komen? Ik denk niet dat Tete en Riedewald daar op zitten te wachten.

En Messi/Jones, dat is een beetje een scheve vergelijking. Jones was keeper van NEC, dus dan zou je de vergelijking Jay Roy Grot/J?rgensen moeten maken.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan