Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Daarnaast is de titeldroom voor Ajax ook iets minder groot. Drie jaar geen kampioen geweest. Al is het perspectief voor Huntelaar wel hetzelfde. Ajax werd dacht ik pas kampioen na zijn vertrek.
 

Eresd?g?

Banned
Daarnaast is de titeldroom voor Ajax ook iets minder groot. Drie jaar geen kampioen geweest. Al is het perspectief voor Huntelaar wel hetzelfde. Ajax werd dacht ik pas kampioen na zijn vertrek.
Duurde nog wel ff. Pas toen Su?rez vertrok werd Ajax ten koste van Twente kampioen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vraag mij af of Huntelaar dezelfde drive heeft als Kuijt, daarnaast is hij veel geblesseerd geweest afgelopen seizoen.
Huntelaar zal echt wel eenzelfde drive hebben. Hij is uberhaubt nog nooit kampioen geworden en veel andere prijzen staan ook niet op zijn cv. Die wil echt heel graag een landstitel winnen.
 

Unregistere

Well-known member
Zeventienjarige Deen aangetrokken. Victor Jensen, aanvallende middenvelder, komt van FC Kopenhagen.

Uiteraard werk van John Steen Olsen.
 

Batigoal

Well-known member
Norwich City en Mitchell Dijks zijn er niet uitgekomen en dus keert de linksback terug bij Ajax. Dijks speelde 15 wedstrijden in de Championship.
 

Pascallovic

Well-known member
Norwich wilde wel met hem verder. Anders meldt je niet als club dat je niet tot een overeenkomst hebt kunnen komen.
 

Eresd?g?

Banned
Klaassen zeer waarschijnlijk naar het Everton van Koeman. Transferbedrag ongeveer 23 miljoen euro. Prima club, prima bedrag.
 

Eresd?g?

Banned
Klaassen tekent deze week nog bij Everton. Transferbedrag richting 30 miljoen. Meer dan ik verwacht had. Ze gaan geen vervanger halen. Geld gebruiken ze voor oa linksback en een vleugelspeler.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan