Viergever. Is gewoon een prima centrale verdediger. Als je dat niet wil zien, loop je met Derksen mee qua mening.
Riedewald haalt die hogere lat wel?
Ik leg de lat graag wat hoger maar goed, dan hou je er met een waarschijnlijk vertrek van Riedewald 3 over. 1 back up dus, eentje van 17 die nog wel een terugslag gaat krijgen en eentje waarvan je weet dat die volgend jaar weg is. Dan lijkt het me niet zo gek dat je een jonge talentvolle verdediger haalt die je een jaar kunt bekijken in het 2e.
Keizer moet Westerman een kansje geven..
Ik zou die Amerikaan lekker laten lopen. Voorlopig niet verder gekomen dan Kansas City die hem vervolgens hebben uitgeleend aan FC Porto B en de Swope Park Rangers. Als ie echt goed was had FC Porto hem wel genomen na zijn uitleen beurt.Half Europa zit achter die Amerikaan aan volgens mij. Snel binnen hengelen dus maar. Ondanks de mening van Mr Fregge....
Ach ja, Milik en Younes zaten op de bank bij respectievelijk Augsburg en Kaiserslautern. De eerste is al voor de 30 miljoen verkocht, de tweede heeft zijn transferwaarde inmiddels ook aardig opgekrikt. Ondanks dat ze het beide niet geweldig hebben gedaan.Ik zou die Amerikaan lekker laten lopen. Voorlopig niet verder gekomen dan Kansas City die hem vervolgens hebben uitgeleend aan FC Porto B en de Swope Park Rangers. Als ie echt goed was had FC Porto hem wel genomen na zijn uitleen beurt.
In het geval van Younes ben ik geneigd te zeggen dat je nu moet profiteren van de hype rondom zijn persoon.
Er wordt altijd een beetje lacherig gedaan over Younes. Ajax zou er verstandig aan doen om het contract open te breken en dus te verlengen. Younes is gewoon een goede voetballer. Over twee jaar kan je echt de jackpot voor hem krijgen.
Heiko Westermann gaat mogelijk naar Austria Wien.
Aangezien hij voor weinig kwam hoef je er ook niet voor te cashen. Speelt hij komend seizoen het hele jaar zoals eind dit jaar gaat hij voor 20+.Younes wordt zeker onderschat en na de winterstop had hij ook gewoon weer de topvorm te pakken. Met name in de Europese wedstrijden heeft hij een groot aandeel gehad in de successen. Alleen vraag ik me af of je nog meer voor hem gaat vangen in de toekomst.
Europees heeft hij een zeer belangrijk aandeel gehad, maar in de Eredivisie was het qua rendement ook na de winterstop nog bedroevend. Hij is inderdaad niet zo slecht als dat sommigen op televisie ons willen doen geloven, maar als je er 12 tot 15 miljoen voor kan krijgen, zou ik hem toch verkopen en kijken naar een speler met meer rendement. Ook hebben we Cerny nog onder contract staan. Die zou met net zoveel speeltijd als Younes een hoger rendement halen.Younes wordt zeker onderschat en na de winterstop had hij ook gewoon weer de topvorm te pakken. Met name in de Europese wedstrijden heeft hij een groot aandeel gehad in de successen. Alleen vraag ik me af of je nog meer voor hem gaat vangen in de toekomst.