Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
We zijn binnenkort mogelijk weer twee overbodige spelers kwijt. Heiko Westermann lijkt zijn transfer naar Austria Wien op korte termijn af te ronden. Verder verwacht Mitchell Dijks dat hij weer naar het buitenland kan, al is nog niet bekend om welke club het gaat.

Qua geruchten van inkomende transfers is het nog wat stil.
 

Pascallovic

Well-known member
Ben benieuwd wanneer er een nieuwe back komt en wie het gaat worden. Hopelijk gaat Keizer niet verder met het experiment Sinkgraven op die positie.
 

Maasveld

Well-known member
We zijn binnenkort mogelijk weer twee overbodige spelers kwijt. Heiko Westermann lijkt zijn transfer naar Austria Wien op korte termijn af te ronden. Verder verwacht Mitchell Dijks dat hij weer naar het buitenland kan, al is nog niet bekend om welke club het gaat.

Qua geruchten van inkomende transfers is het nog wat stil.
Ai, slecht nieuws voor Sanchez en de Ligt.
 

Eresd?g?

Banned
Dijks schijnt naar de Premier League te kunnen. Meerdere clubs hebben interesse in de fysiek sterke back. Misschien leuk voor Crystal Palace?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hun leermeester verdwijnt danwel, nu krijgen ze een concurrent die wel kan verdedigen?
 

Pascallovic

Well-known member
Ajax in gesprek met van Leer over een rol als 2e doelman. Voor Ajax natuurlijk natuurlijk prima, maar eigenlijk hoort zo iemand elke week te keepen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De top 3 hoort een keeper als tweede doelman te hebben die bij de subtop in principe basisspeler zou zijn. Ik had Ruiter verwacht, maar Van Leer is natuurlijk ook een prima keuze.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zou er maar een streep doorzetten. Huiberts heeft te lang in de zon gezeten en zet in op 10 miljoen. Voor een miljoen of 4 kan je het wellicht doen, maar ik vind Haps nou niet echt een zekerheidje. Viel toch behoorlijk terug in de tweede seizoenhelft en is inmiddels 24 jaar. Ik vraag mij af hoeveel hij zich nog door gaat ontwikkelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan